דף הבית / חינוך, ילדים / פגישות באונסק"ו ובאו"ם

פגישות באונסק"ו ובאו"ם

לאחרונה יצרנו קשרים פעילים עם האו"ם, בפרט עם אונסק"ו, בפגישותינו בפריז, במוסקבה ובניו יורק. בחודש שעבר נפגשתי בצרפת עם המזכירה הכללית של אונסק"ו, הגברת אירנה בוקובה.

כנשיא ומייסד מכון המחקר על שם אשלג (ARI – Ashlag Research Institute) יחד עם שאר חברי המשלחת, הצגתי את השיטה לחינוך גלובלי חדש, שמתבססת על החוקים הכלליים של העולם האינטגרלי.

ליוו אותי חברי הדירקטוריון של מכון ARI: נורמה ליבנה, רחל לייטמן, ליאוניד מקרון וסת' בוגנר.

גב' בוקובה התייחסה בהבנה רבה לעקרונות שלנו בנוגע למערכת החינוך החדשה, שמכינה את הילדים והמתבגרים של היום לחיים בעולמנו הדינמי והגלובלי.

[nggallery id=27]

לאחר הפגישה הזאת, קיבלנו הזמנה להשתתף בפרזנטציה של דו"ח המעקב העולמי בפגישה השנתית באונסק"ו. הפרזנטציה נערכה ב-11.03.2011 באוניברסיטת קולומביה.

חברינו סת' בוגנר, רחל לייטמן ונורמה ליבנה קיבלו הזדמנות להציג את נקודת המבט שלנו על השיטות לשיפור החינוך למירון ראובן, שגריר ישראל באו"ם, וגם לנשיאה הכללית של אונסק"ו, גב' בוקובה. את האירוע הנחתה מנכ"ל האו"ם, גב' מישל בצ'לט.

[nggallery id=28]

במוסקבה הנציגים של מכון המחקר ARI, אלי וינוקור, ליאוניד מקרון, אנטולי אוליינוב וליאוניד איליזרוב, השתתפו באופן פעיל בוועידת אונסק"ו "השתתפות הנוער בשינויים החברתיים: היוזמה וההשתתפות". דנו גם על השתתפותנו באירועים הצפויים. החומרים שהוצגו על ידינו בכנס הזה יפורסמו בקרוב בתקציר אונסק"ו.

[nggallery id=29]

ב-11.03, נציגינו ליאוניד מקרון וסת' בוגנר השתתפו בכנס "השכנת שלום: גיבוש מחודש בעזרת החינוך, התרבות, המדע והתקשורת" שנערך באו"ם בניו יורק. החומרים שלנו יפורסמו בדו"ח; נידונו שיתופי פעולה עתידיים. ההתכנסות הזאת נפתחה על ידי מזכ"ל האו"ם באן קי מון ויו"ר אונסק"ו. בדרג העליון של הדיאלוג התרבותי הזה נכחו הנסיך טורקי אל פייסל מערב הסעודית, חתן פרס נובל בפיזיולוגיה גונטר בלובל ואחרים.

[nggallery id=30]

הצלחת ההשתתפות בכל האירועים הללו תבטיח את תחילתו של תהליך ארוך טווח של שיתוף פעולה במערכת החינוך, במטרה לבנות עתיד טוב יותר לאנושות כולה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest