דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / פאזל של 7 מיליארד חלקים

פאזל של 7 מיליארד חלקים

laitman_2008-11-14_7127_70.jpg

לאחר השבירה של הנברא היחידי – נשמת האדם, מתהווה מהחלקים מערכת שבורה. כל אחד מאיתנו הוא חלק ממנה, וכל המערכת הלא מתוקנת מיועדת לתיקון שלנו. קודם כל מתהווה מערכת העולמות – מערכת פוטנציאלית של קשרים בינינו. כאילו לפנינו ישנו פאזל, אשר עלינו להרכיב. באופן זהה מסודרים העולמות העליונים, כמו פאזל המסתיר בתוכו המון צורות אפשריות. אנחנו לא מבדילים ביניהם, אבל הם קיימים!

המקום שבו הנשמות צריכות לעלות ולהתחבר כבר מוכן, אך זה נסתר מאיתנו, לכן זה נקרא "עולם", מהמילה "העלמה". אני צריך לקחת את עצמי, את החלק שלי בתוך "הפאזל", ובעזרת שימוש נכון בתכונות שלי, למצוא את מקומי המתאים ולמקם את עצמי שם. אז אני אראה שכל החלקים האחרים, חוץ ממני, כבר מלאים והפאזל מושלם!

המערכת הזאת נקראת מערכת העולמות, היא כבר נבנתה והיא מוכנה לקלוט אותי בצורתי הנכונה. אני צריך לשבץ בה חלק אחר ויחיד, חוץ ממנו כבר הכל מתוקן – אליי היא נקראת עולם אצילות.

heb-2010-01-26_bs-pticha_lesson_bb.jpg

אם מסתכלים על התמונה הזאת נדמה שעליי ליצור קשר רק עם החלקים הצמודים אליי, עם החלקים השוכנים קרוב אליי. אך החלקים הסמוכים האלו צריכים להימצא בקשר עם האחרים, ואלה בתורם עם עוד חלקים נוספים – בסיכום יוצא שאני צריך למצוא קשר נכון עם כל הנשמות!

מתוך שיעור על פתיחה לחכמת הקבלה, 26.01.2010

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest