דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / "ערות אביך לא תגלה"

"ערות אביך לא תגלה"

"ערות אביך וערות אמך לא תגלה אמך הוא לא תגלה ערותה." (תורה, ספר "ויקרא", פרשת "אחרי מות", פרק י"ח, פסוק ז').

"ערות אביך וערות אמך לא תגלה", מסמל איסור לקבלת "אור ישר" מהמערכת הרוחנית של "אבא ואימא". אור, שכל הזמן יורד מלמעלה למטה, נמצא רק ב"לבושים" התואמים לו.

לדוגמה, בעולם שלנו אני רוצה להעביר איזה תדר קולי למרחק רב. בחלל הריק הצעקה שלי יכולה להתפשט, נניח, למרחק של עד קילומטר.

ואם אני ארצה להעביר את הצליל למרחק של חמשת אלפים קילומטרים או לחלל, אז אני צריך להגביר את התדר הקולי הרגיל שלי, בכך שמלביש עליו תדר גבוה יותר. בזה שאני מלביש תדר אחד על תדר אחר, אני מבצע מודולציה ואז האיתות עובר ללא בעיות.

במילים אחרות, אני מלביש תדר קולי על תדר גדול יותר של הגנראטור שלי וכך מעביר את הצליל. יחד עם זה, צורת הקול שלי הולכת על תדר גבוה, והמקלט, בזה שמעביר את זה דרך מסנן, מסיר אותה, בכך שמשאיר רק את התדר הקולי שנכנס לרמקול ואנחנו שומעים מתוך הרמקול את הקול.

באופן כזה, הצליל מהמשדר ועד המקלט עובד בתדר גבוה, עובר מודולציה וסינון. זה ממומש לפי דמות של מעבר של האור העליון. לכן, החוקים הפיזיים הקיימים בעולם שלנו מהווים תוצאה של התכונות הללו באור העליון. ואם אנחנו רוצים להעביר משהו למרחק, אז תמיד מעבירים דרך איזו סביבה או דרך התלבשות על תדר גבוה יותר.

אותו הדבר גם בעולם הרוחני. אם מלמעלה מגיע איתות, הוא חייב להיות תמיד מלובש באיזה אור אחר, תדר אחר. לבוש/התלבשות, זה "אור חסדים", אור של חסד, אור של השפעה, שצריך לבוא מהמקור למקבל. ובמקבל צריכה להיות תכונה הפוכה, כדי שהוא יוכל לקבל את התכונה הזאת ולהפריד את התכונה הפנימית של השפעה מהקבלה עצמה.

השפעה שיורדת ממערכת "אבא" וממערכת "אימא" ("אור חכמה" ו"אור חסדים"), תמיד מלובשת בכאלה מלבושים. וכאשר הם יורדים למטה, אז אפשר לחבר אותם רק באותם הבלוקים (גושים) הדומים זה לזה. ולכן נוצרה ההגבלה "ערות אביך לא תגלה", כלומר איסור על גילוי "אור חכמה", שאינו מלובש ב"אור חסדים".

מתוך התוכנית "סודות הספר הנצחי", 19.03.2014

ידיעות קודמות בנושא:
תחת כנפי ההורים
הלבוש הגשמי והלבוש הרוחני
אבא ואימא עליונים המבינים אותנו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest