דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ערבות רוחנית ולא גשמית

ערבות רוחנית ולא גשמית

שאלה: כאשר אנחנו מדברים על ערבות עם הקהל הרחב, האם אנחנו מתכוונים לערבות גשמית ולא לערבות רוחנית?

תשובתי: אם אתה מדבר על ערבות גשמית, אז זו תהיה שיחה על פוליטיקה. אבל אם אנחנו מדברים על ערבות רוחנית, אז מדובר על הרוח השורה בעָם שעל ידה אנחנו נוכל לשנות את הכול. אנחנו מדברים על הכוח שנמצא במרכז הקבוצה, במרכז החיבור.

אנחנו לא קוראים לאנשים להתאסף ולעשות סדר במשרדי הממשלה, בחברה האנושית, בחיים הגשמיים, בבתי הספר, במשטרה וכולי. אנחנו מדברים על כך, שמגלים כוח עליון מיוחד בתוך החיבור שלנו. הכוח הזה נקרא כוח החיבור, כוח הערבות, והוא יכול לסדר את כל החיים שלנו.

כי אם אנחנו רוצים לתקן ולסדר הכול על ידי הכוחות הגשמיים שלנו, אז אנחנו נצטרך להיאבק במישהו, לערוך מלחמת אחים בתוך המדינה. אבל אנחנו לא רוצים להיאבק באף אחד, אנחנו רק רוצים להנהיג חינוך עבור העָם. וכאשר על ידי החינוך הזה, על ידי לימוד חכמת החיבור העָם יתחבר ויתאחד, אז הוא יגלה את כוח החיבור שיסדר את הכול.

אנחנו לא סומכים על אף אחד, לא על עצמנו ולא על הכוחות שלנו. אנחנו רחוקים מכל פוליטיקה, כי הכול יתקן המאור המחזיר למוטב.

שאלה: אבל אנשים לא מרגישים את המאור הזה?

תשובתי: האור לא מעניין את האנשים, מה שאכפת להם זה להגיע לחיים טובים. חוסר של האור מביא להם את כל הצרות, ואילו על ידי הערבות הם משיגים את המאור המחזיר למוטב שיסלק את כל הצרות.

ישנו ספָּק בעל עוצמה רבה של אור, אבל הוא נמצא עשרה מטר ממך, ולכן אתה מרגיש שמההארה שלו בקושי יש איזה שהם חיים דלילים. אבל על ידי הערבות כל אחד מקבל את הכוח של כולם. באופן כזה, ספָּק האור מתקרב אלינו, ואנחנו מתחילים להרגיש את עצמנו יותר טוב.

אנחנו פונים לאותו המקור שעושה לנו את הצרות, ומושכים אותו אלינו כדי שהוא יתקן לנו הכול. זה עובד בצורה פשוטה מאוד.

צריך רק למשוך אלינו את המקור הזה והאנשים ירגישו טוב. והם גם לא ישאלו מאיפה מגיע הטוב הזה. פתאום ירגישו שהכול מסתדר: בעבודה, ביחסים עם השכנים, עם הילדים, בבתי הספר, זוגות במשפחה. אבל הם יבינו שזה נעשה הודות לערבות, מפני שיש כאן פעולה מכוונת בין האור והכלי והאנשים יתחילו לגלות את זה. וזו כבר חכמת הקבלה המעשית.

מתוך שיעור על מאמר "הערבות" של בעל הסולם, 30.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
בית ספר במקום בית סוהר
קו הסיום כבר קרוב
כל האמצעים לפרסום של הערבות ההדדית!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest