דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / עקרונות ועצות משיעור הקבלה היומי, 12.09.2011

עקרונות ועצות משיעור הקבלה היומי, 12.09.2011

הכול תלוי בתכונות שלנו, ואת זה אנחנו לא כל כך מבינים. הרי אנחנו התרגלנו לחיות בתכונות מסוימות, נולדנו בהן והתפתחנו בהן, ובהן אנחנו קיימים. לעומת זאת, אם אנחנו באמת משנים את התכונות, אנחנו משנים את המציאות שלנו לגמרי. אנחנו תופסים את המרחב העליון יותר, מרגישים אותו כאינסופי, למעלה מהזמן, למעלה מהמקום, למעלה מהתנועה. אנחנו יכולים לחיות לפי תנאים אחרים לגמרי.

היכולת להגיע לשינוי שהאור יעשה בנו הייתה בידיהם של יחידי סגולה בכל דור ודור עד זמננו. אבל כעת אנחנו נמצאים במצב מיוחד, שבו כל האנושות מקבלת את היכולת הזאת. ומצד אחד אנחנו מקבלים דחף לשנות את הקיום שלנו – רע לנו יותר ויותר בעולם הזה וזה דוחף אותנו לחיפוש. ויחד עם זה, מתפתחת בנו היכולת לנהל את הכוח היוצר אותנו, עד כדי כך שאנחנו כן יכולים להשתנות. עד כדי כך שבזמן הזה, בחיים האלה, במציאות הנוכחית, אנחנו יכולים לסובב בתוכנו את ה"כפתורים", ולראות את עצמנו במימדים אחרים לגמרי.

המשבר הוא בקשר בין בני האדם. היחס שלהם הוא לא בסדר. ובזה אנחנו נמצאים בחוסר התאמה לטבע. הטבע מציג את עצמו כעגול, כל הכוחות בו מחוברים במנגנון אחד. ולעומתו אנחנו נמצאים בפירוד, וזה המשבר – ההתנגשות שלנו עם הטבע.

יש אנשים שעוסקים בחכמת הקבלה ובתיקון מפני שזה הרצון שלהם. ויש אנשים שיעסקו בתיקון מתוך הרצון הגשמי שלהם לחיות ולהסתדר בחיים. גם זה וגם זה לגיטימי. אנחנו פועלים כלפי כל אחד ואחד לפי הרצון שלו. האנשים עם הנקודות שבלב מגיעים מתוך העיסוק בקבוצה, בלימוד ובהפצה, והם שייכים לג"ר דבינה. ושאר האנושות עובדת לפי המלכות. ואז שני החלקים מתחברים לעשר ספירות.

הפצת חכמת הקבלה

עכשיו אנחנו נמצאים במצב של "ביאת המשיח" – גילוי חכמת הקבלה לכל העולם. כי בלי זה לא יהיה ניתן להתקיים.

חייב להיות תנאי קודם לגילוי האלוקות – הפצת חכמת הקבלה. עלינו לגרום לאנושות להרגיש שיש משהו טוב, טעים, שפותח לנו הכול – עד כדי כך שהאדם ירגיש שחסר לו העולם העליון.

הכול תלוי בהפצת חכמת הקבלה – גם עבור אלה שמפיצים אותה ומשתדלים לעשות זאת, וגם עבור אלה שכלל אינם מבינים במה מדובר, אבל יש להם חיסרון שאותו הם לא יודעים לפתור.

אנו צריכים לרצות את הרוחניות בעצמנו, ורק אחר כך נוכל לגלות אותה. והרצון הזה חייב להיות שלם. ואני יכול לקבל אותו אך ורק מהסביבה. מכאן ניתן להבין עד כמה חשובה ההפצה.

בכך שאתה מפיץ, אתה בכל זאת גורם לעולם תוספת ידע, וזה משפיע עליהם באופן עקיף. אם אלו היו הילדים שלך, היית עושה את מירב המאמצים להביא אותם להצלחה למרות הקשיים.

דווקא בהפצת הערבות ההדדית, ההתחשבות ההדדית, מניעת המשברים – כל מה שהוא מחוץ לחכמת הקבלה – יש שוויון שלם בין נשים לגברים. ולכן עלינו להשתמש בכוח הנשי בהפצת מסר הערבות בכל האפשרויות וההזדמנויות.

מתוך שיעור הקבלה היומי, 12.09.2011

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest