דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / עקרונות ועצות משיעור הקבלה היומי, 05.10.2011

עקרונות ועצות משיעור הקבלה היומי, 05.10.2011

הנקודה שבלב – חלק אלוקה ממעל, רצון להשפיע שנמצא בשבי הרצון לקבל. ואז, כשקיימות שתי הנקודות האלה, אנחנו נמצאים במצב שבו אנחנו יכולים לנהל עצמנו – לחזק את הנקודה הזאת של הרצון להשפיע ולהזמין עליה את כוח התיקון. וזה אפשרי רק על ידי הסביבה, שבה אנחנו משקיעים כוח, יגיעה, על מנת שנקבל משם חיזוק לנקודה שלנו.

הסביבה היא לא מה שהאדם רואה בין החברים שלו; זה מנגנון פנימי שנמצא סביב הנקודה שבלב שלו ואותו הוא יכול לעורר, ללא קשר לאיך שהחברים נראים בעיניו. כי מתוך הנקודה שבלב שלו הוא רוצה לגלות עוד כאלה נקודות, שתשפענה עליו והוא יצרף אותן לנקודה שלו. ואז, כשהוא רוצה להיות איתן יחד ברצון להשפיע, הוא מתחיל לעורר כוחות, תכונות פנימיות של השפעה. ולפי יגיעתו, כך הוא מתקדם.

ככל שהאדם משקיע בלהתחבר, כך הוא מקבל תגובה, ובזה הוא מרגיש את עצמו בסביבה רוחנית, פנימית. וכאן העבודה שלו לא צריכה להיות תלויה באיך האחרים מתייחסים אליו או באיך שהוא מרגיע את עצמו, אלא רק בבדיקה כלפי הנקודות הללו – האם הוא נמצא בהשפעה.

כשאני משקיע את הכוחות שלי בסביבה, אני יכול לדרוש בחזרה את כוח החיבור, כוח ההשפעה, וכך להתייחד עם הסביבה כל פעם במדרגה חדשה.

הכנה לשיעור

כל לימוד במערכת הרוחנית, הוא לימוד באיזו צורה אני מעמיד את המערכת, כך שאהיה חזק יותר בהשפעה.

כל מה שאנחנו רואים לפנינו הם שיעורים של רצון לקבל שמרגיש את עצמו מנותק מהאחרים, והמקובלים מגלים שיעורים של רצון לקבל שנמצא בקשר עם רצונות אחרים, בודדים ביסודם, אבל נמצאים למרות זאת בקשר. הם מגלים רשת קשר בין כל הרצונות הבודדים שמקשרת אותם יחד בכוונות להשפיע על פני הרצונות לקבל, בכל פרט ופרט. אותה הרשת נקראת עולמות, פרצופים וספירות.

כדי לא להגיע לשבירה, יש באצילות כלל – האיסור לגלות גדלות. רק אם אתה משתמש עם אח"פ דעליון אתה יכול להיות גדול.

עד גמר התיקון אנחנו לא משתמשים עם כלי הקבלה שלנו, אלא רק עם כלי הקבלה של העליון, בהתכללות בו. זה עוזר לתחתון בכך שהוא מעלה את הרצונות שלו לעליון, נכלל איתם בו ושם הוא מקבל את התיקון.

מתוך שיעור הקבלה היומי, 05.10.2011

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest