עם של כוהנים

שאלה: מה זה "עָם של כוהנים"? תשובתי: עברנו בעבר עלייה רוחנית, ואז נשברנו וירדנו עד לעולם שלנו, כעת עלינו להפוך להיות "עָם של כוהנים", להשתלב ולהיכלל בין כל אומות העולם.

בעצם, כך הוא הדבר: אנחנו לא יודעים היכן נמצא חלק מעשרת השבטים שלנו, מפני שהם התמוססו בכל העמים ובתת-מודע מוכנים לעבודה רוחנית.

ברגע שאנחנו נתחיל לעבוד על קביעת שיתוף פעולה הדדי נכון, איזון, הידמות והשתוות, התמזגות של כוחות קבלה והשפעה בכל השילובים וההיכללויות של התכונות המנוגדות שקיימות בבירור בעָם ישראל, אז מיד נגלה כיצד עולים הכוהנים בעולם (עשרת השבטים שלנו) ומתחילים בעבודה הרוחנית. כמו מגנט ענקי שמעורר את כל הפריפריה, מושך ומעלה אותה.

שאלה: איך האדם יכול לקבוע שהוא מעָם של כוהנים?

תשובתי: לפי המשיכה הפנימית. לא משנה לאיזה עָם משתייך האדם. לא מובן מאיפה, מה ואיך, אבל פתאום יתברר שהוא נציג של אחד השבטים האבודים. זוהי תוצאה של שבירת המערכת הרוחנית.

ישנם חלקים של הנשמה הכללית שיודעים בדיוק מהיכן הם, אלה הם היהודים. וישנם חלקים שאינם יודעים, מפני ששוררת בהם דחייה פנימית מהיהודים. יחד עם זה, הם מקושרים בצורה הדוקה מאוד עם היהודים ולכן כך הם מרגישים את עצמם. בכל אנטישמי בהכרח ישנו חלקיק של יהודי.

שאלה: נאמר, "כי כל ימיו של אהרון היה משתדל להרבות שלום בעולם. ומשום שדרכיו כך, העלה אותו הקב"ה לכהונה, שיכניס שלום בפמליה של מעלה". לְמה הכוונה במושג "פמליה של מעלה"?

תשובתי: "פמליה של מעלה", אלה הן אותן הנשמות, שהשיגו מצב של דבקות עם הבורא ומהוות מוליכים בינו ובין כל אלה שאותם הם צריכים לשרת, ללמד, לחבר, לדחוף ולעזור.

אלה הם מורים רוחניים גדולים, שמהווים במערכת הבריאה גוש של שיתוף פעולה הדדי בינינו לבין הכוח העליון.

מתוך התוכנית "סודות הספר הנצחי", 14.5.2014

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest