דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / עם הרצונות שלך לא תגיע רחוק

עם הרצונות שלך לא תגיע רחוק

שאלה: האם ההפצה, בדומה לרצון, יכולה לשמש כקרש קפיצה לעבודה עם הכוונה להשפיע?

תשובתי: ההפצה קודמת לכול. הרי כשאני מפיץ את חכמת הקבלה, אני נותן הסבר לכל העולם, כדי שהאנשים יתעוררו. ואז אני אקבל מהם רצון מכוון לתיקון.

הרצונות המכוונים לבורא (ישראל) שמתעוררים אצלנו, חברי תנועת "בני ברוך" העולמית, אינם מספיקים. אנחנו צריכים להצטייד ברצונות מכל העולם, ולשם כך עלינו להפיץ את חכמת הקבלה. הפצה מסוג זה נקראת "שופרו של משיח". בזכות הרצונות האלה נוכל לפרש נכון את שיטת התיקון, בצורה קלה יותר ונגישה יותר לכולם.

הרי ההגשה שלנו תמיד תלויה במי שאנחנו מופיעים לפניו, במי שאנחנו מסבירים לו. בהתאם אליו אנחנו יכולים לדבר בצורה חופשית יותר, פתוחה יותר ופשוטה יותר. וכל זה מפני שאנחנו מתכללים ברצונות הזרים. זאת הסיבה שבגללה אנחנו זקוקים לרצונות של אותו החלק מהאנושות שאינו יכול לתקן את עצמו בכוחות עצמו. הרי אז יתנו מלמעלה כוח לאותו החלק שמסוגל לתקן את עצמו, כדי שבאמצעותו יתוקן החלק השני. אם יש חלק שמכוון לבורא (ישראל) ומסוגל ליצור קשר עם הבורא, צריך להצטרף אליו גם אותו החלק של העולם שאין לו קשר ישיר עם הבורא. ואז שניהם – גם "ישראל" וגם "אומות העולם" – יקבלו כוחות ויתוקנו.

במידה שהם לא יהיו קשורים בקשר הדדי, ישראל לא יקבל כוח מלמעלה, מפני שהמטרה שלו אינה לתקן את עצמו בלבד. הוא היה מקולקל רק כדי לתקן את אומות העולם. ואומות העולם, כלומר אלה שאין בכוחם להתעורר לבד, גם לא יקבלו כוחות, מפני שאין להם ממי לקבלם. ואז אומות העולם יכוונו כלפי ישראל שנאה והשפעה רעה, כדי לעורר אותו לקיום תפקידו.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 13.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
איחוד עם העולם
עסקת חבילה עם האור
כל העולם יתמלא וידע את הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest