דף הבית / אקטואליה / על סף אינתיפאדה שלישית – חלק ח' – ההגה בידיים שלנו

על סף אינתיפאדה שלישית – חלק ח' – ההגה בידיים שלנו

אם האדם לומד בחכמת הקבלה על המבנה של המערכת הכללית, על החוקים של פעולתה, על מערכת ההנהגה העליונה, כל הקשר של עם ישראל וכל שאר העמים, אז הוא מתחיל להבין את הדרך שעברנו בהיסטוריה. הוא רואה את ההוכחה והאימות באירועים שהתרחשו בעבר, ושמתרחשים היום.

הוא כביכול מקבל לידיו את הגה הניהול של העולם. ובאמת, ההגה הזה נמצא גם עכשיו בידיו של עם ישראל, רק שאנחנו לא מסובבים נכון את ההגה ולא מנהלים נכון את העגלה הזאת, בה יושבת כל האנושות. לכן אנחנו לא יכולים לצפות מאחרים ליחס טוב כלפינו. אבל אם נלמד לסובב ולשלוט בצורה נכונה בהגה הזה, אז נראה מיד כיצד היחס הזה משתפר. אפשר להביא בתור דוגמה את הקבוצות שלנו ב-107 מדינות ברחבי העולם, בקרב עמים שונים, ואת העובדה שבצורה נפלאה ובהבנה נתפס בכל מקום ההסבר על תפקידו ושליחותו של עם ישראל.

בשנה שעברה, בכנס "קבלה לעם" העולמי שנערך בגני התערוכה מידי שנה, אחד התלמידים ממוצא גרמני, הופיע מעל הבמה ואמר שהוא מאוד מתרגש מההזדמנות להימצא בכזאת חברה בישראלכי לימוד חכמת הקבלה וחוקי התפקוד של המערכת הכללית, גילו בתוכו הבנה של חשיבות וערך עצומים לתפקיד המיוחד של עם ישראלזו הייתה הופעה כל כך חזקה, שרבים באולם התרגשו עד דמעות. אפשר להביא דוגמה אחרת, על בחור צעיר מוסלמי, שהגיע מצרפת בחיפוש אחר חיבור ואיחוד, לכנס שהתקיים לא מזמן ברומניהאומות העולם מבינות את זה מיד, וזה נובע מחוקי הטבע, ולא מזה שמישהו טוב ומישהו רע. ברגע שאנחנו מתחילים לפנות לעולם דרך מערכת האיחוד, אנחנו מחייבים אותו לתגובה חיובית.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 11.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest