דף הבית / אקטואליה / על סף אינתיפאדה שלישית – חלק ז' – מלחמות קיברנטיות עם מחבלים

על סף אינתיפאדה שלישית – חלק ז' – מלחמות קיברנטיות עם מחבלים

כשאדם לומד את חכמת הקבלה, הוא לומד על המבנה של המערכת הכללית של העולם, על הרשת שקושרת את כולנו ובאיזו צורה אנחנו יכולים להשפיע עליה, מה הן הפעולות היותר יעילות שלנו ביחס אליה, ומהן הפעולות הפחות יעילות, כיצד עם ישראל יכול לעורר תגובה חיובית על עצמו מצד אומות העולם וכולי…

זוהי בעיה טכנית גרידא, שתלויה רק בחיבור ובאיחוד שלנו בינינו, על ידה אנחנו משפיעים באופן חיובי על המערכת הכללית ובכלל זה, על המחבלים.

שאלה: זה משהו כמו מלחמה קיברנטית, כשאנחנו חודרים לעומק המערכת ומחדירים לתוך ראשיהם של מחבלים פוטנציאליים וירוסים מרגיעים?

תשובתי: נכון, ועכשיו התלות הזאת מתגלה בעליל. המבנה הזה קבוע ופועל כל הזמן. אבל היום אנחנו נכנסים לתקופה חדשה, כשהרשת הזאת מתגלה ישירות בתוך החומר, ואנחנו פתאום מגלים שכולנו מקושרים בינינו. לכן אומות העולם מתחילות לדרוש בתוקף מעם ישראל לבצע את התפקיד שלו.

שאלה: מה עוד רוצים מאיתנו? ערבים באים אלינו עם סכינים, ואילו הצבא הישראלי עוזר לנזקקים בשטח שלהם תחת אש, בזמן פעולות צבאיות. ואחר כך כל אירופה מאשימה אותנו. אבל במה אנחנו אשמים?

תשובתי: אנחנו אשמים רק בדבר אחד: שאנחנו לא מביאים לעולם את שיטת החיבור והאיחוד. וכל השאר לא נחשב, כאילו שלא עשינו כלום. אנחנו יכולים לתת לעולם את כל ההנאות וכל הטוב. ידוע שישראל היא מדינה של טכנולוגיות גבוהות מאוד, ושיהודים הביאו לעולם יותר גילויים מדעיים והמצאות מכל עם אחר. אבל אף אחד אינו מתחשב בזה, מפני שאנחנו חייבים לתת לעולם משהו אחר. העולם מחכה מאיתנו לשיטת החיבור והאיחוד, בלעדיה הוא לא יכול להתקיים. וכל זה בידיים שלנו, ורק בגלל זה שונאים אותנו. מחבלים שבאים אלינו עם סכינים, מנוהלים על ידי כוחות הטבע אותם אנחנו לא איזנו מרעים לטובים. אין ברירה, אנחנו חייבים להעביר לעולם את שיטת החיבור והאיחוד, והטרור יימשך עד שלא נעשה זאת.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 11.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest