דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / על הכוח העליון ללא שום מיסטיקה

על הכוח העליון ללא שום מיסטיקה

שאלה: איך אפשר להסביר לאדם בכמה מילים, באילו אמצעים אפשר לשנות את הטבע האגואיסטי הרע שלו, מבלי להזכיר את הכוח העליון כדי לא להיראות מיסטי?

תשובתי: אם אנחנו מייצבים את החיבור בינינו, אז בנקודה המרכזית של החיבור שלנו, במרכז המעגל, מתגלה כוח יותר גדול ויותר איכותי מאיתנו, שמסוגל להחזיק אותנו בכל מצב שאנחנו נרצה.

הכוח הזה יכול להפריח ולסלק את כל הבעיות, להעלות אותנו ולסדר את החיים שלנו בצורה אחרת לגמרי. ואנחנו לא מחפשים אותו אי שם בשמים מאחורי העננים והכוכבים, בעזרת כל מיני טריקים ומדיטציות, אלא רק בתוך החיבור בינינו.

וחוץ מזה, עָם ישראל כבר חי במצב כזה יותר מאלף שנים. מאותם הזמנים הגיעו אלינו כל הסיפורים על גילוי הכוח העליון, מאותה הדרגה נכתבו כל ספרי הקודש. כך העָם חי, המצב הזה נקרא "בית המקדש".

בית המקדש, זה לא מבנה שבנוי מאבנים, אלא זה החיבור בינינו. כאשר נשבר החיבור בינינו, זה נקרא שנחרב בית המקדש. ואז במקום חיבור ואהבה, שוררת בינינו שנאת חינם. לכן היום אנחנו לא מרגישים שום קשר בינינו וכך אנו חיים.

מצב כזה נקרא "גלות", וזוהי גלות מהחיבור. ובתוך החיבור הזה מתגלה כזה כוח שיכול לעשות כל מה שנרצה, ממש פלאים, ניסים. אנחנו לא צריכים לשם כך לעשות שום דבר, אלא רק לדעת איך להתחבר בינינו.

שאלה: אתה נפגשת עם הרבה מדענים ידועים ברחבי העולם. האם הם מקבלים את ההסבר הזה? האם על ידי השׂכל הרציונלי נתפס כזה מושג כמו "מרכז הקבוצה"?

תשובתי: היום המדענים מאמינים ומקבלים לא רק כאלה הסברים, אלא בכלל מאמינים בכל מיני שטויות. אתם לא תאמינו באיזה מצב הם נמצאים. פעם הם היו בטוחים במדע שלהם: חוקי ניוטון, אפילו איינשטיין.

אבל היום יש למדענים ממש חיים קשים. כי נפתחים כאלה חללים עמוקים בתוך הטבע, שהמדענים מבינים את חוסר היכולת לתפוס ולעכל את זה בשׂכל האנושי הרגיל ולהתלבש בחוקים האלה.

מתוך שיעור על מאמרו של הרב"ש, 06.06.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כוח מיוחד לפריצה
הכוח שמחולל פלאים
הרמוניה של ניגודים בטבע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest