דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / על גל הרכס בין שני הכנסים

על גל הרכס בין שני הכנסים

אנחנו נמצאים עכשיו במצב מיוחד בין שני הכנסים, כנס הנשים וכנס הגברים, כאשר אנחנו חייבים לקבץ את כל החיסרון שלנו. מצידן של הנשים כבר קיים חיסרון גדול מוכן. ומצד הגברים, החיסרון מוכן יחסית, רק שעדיין לא מאורגן מספיק ולא מקובץ. אבל יש לנו עוד כמה ימים כדי להתכונן ולהגיע לכנס במדבר בצורה נכונה, כלומר להיות "כאיש אחד בלב אחד".

נראה לי שזה אפשרי. ואנחנו כבר רואים לפי ההתקדמות של העולם וההתקדמות שלנו, לפי האבחנות שנצברו על ידינו, שאנחנו פועלים בצורה נכונה ואין ברירה אחרת. ניתנה לנו הזדמנות נדירה, יחס מיוחד מלמעלה וכל מיני תנאים נוחים שמספקים לנו תמיכה ממשית במה שאנחנו עושים.

לא נדרש מאיתנו לרוץ קדימה בעיניים עצומות, מיום ליום אנחנו יותר ויותר נוכחים לדעת בנכונות של הדרך הזאת. אנחנו רואים, איך כל העולם נשאב לתוך התהליך הזה ועד כמה זה נחוץ לנו עצמנו, לעולם ולבורא. בסופו של דבר, יש ריכוז של החלטות נכונות, זוהי תוצאה של השנים שחלפו, של הפעולות שנעשו, הרבה מצבים, אבחנות והתפעלויות שחווינו בכל רגע, בכל מקום ועל ידי כל אחד מאיתנו.

אנחנו צריכים לקבץ יחד את כל הניסיון הזה והאבחנות הללו, שצבר כל אחד במשך כל הזמן הזה, ולרכז אותם לרצון חד אחד. ואז בתשובה לרצון הזה שמשתוקק לתיקון שלו לתכונת ההשפעה, אנחנו נוכל לקבל אור עליון, שישפיע עלינו ויעלה אותנו למדרגה הרוחנית הראשונה.

מתוך שיעור על מאמרו של רב"ש, 15.01.2012

ידיעות קודמות בנושא:
לרצונות אין גבולות
פועלות העורף מכינות נשק להתקפה במדבר
אישה גלובלית אחת וגבר גלובלי אחד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest