דף הבית / חינוך, ילדים / עולם ללא מנהיג

עולם ללא מנהיג

דעה (The Wall Street Journal): במידת נסיגת השפעתה של ארה"ב, מורגשים יותר ויותר סימנים של תוהו ובוהו. עבור רבים, סימני ההיחלשות של השפעתה של ארה"ב, זו תופעה רצויה. אולם דעיכת המנהיגות של ארה"ב, לרוב יוצרת וואקום שאותו ממלאות דמויות לא נעימות.

השבועון משוכנע שניתן למנוע את הירידה הכלכלית של ארה"ב. דרוש נשיא שיחשיב את עליונותה ושליטתה של ארה"ב כרצויה ומועילה, וכמו כן, יבין שלפעמים זה דורש מנהיגות החלטית. "כתוצאה מחוסר מנהיגות בארה"ב ישנם סימני תוהו ובוהו בכל העולם, זוהי רק ההתחלה", כך מסיים השבועון את כתבתו.

תגובתי: הטבע מפתח אותנו לפי התוכנית שלו, שאף אחד מהחכמולוגים שבעולם הזה לא מכיר אותה. אנחנו נכנסנו לתקופה של ההתפתחות ההכרתית שלנו, כמו ילדים שצריכים להיכנס לגיל הבגרות. אנחנו לא נוכל להמשיך להתקיים, בכך שרוצים רק לשחק בצעצועים האגואיסטיים שלנו, למי יש יותר, מי חזק יותר.

תקופת הילדות הסתיימה, לפנינו יחס בוגר כלפי עצמנו וכלפי העולם, אחרת אנחנו נאלץ לתת דין וחשבון לפני חוקי הטבע הנחרצים וחסרי הרחמים. המנהיגות אפשרית רק למי שמבין ותופס את המשימות שהוצבו לפני האנושות – להבין את חוק האבולוציה, הנחיצות בעלייה מעל לטבע האגואיסטי שלנו, ההשגה של טבע ההשפעה ושל החיבור הכולל והטוב, ההידמות וההשתוות לתכונה העליונה של הטבע, האהבה. מי שתופס ומסוגל להוביל את העולם למטרה הזאת, הוא זכאי להיות הנשיא של העולם.

ידיעות קודמות בנושא:
המציאות החדשה של העולם
מנהיג הולך ואין לו תחליף
דרושה מנהיגות עולמית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest