דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / עד שהרכבת לא מדביקה אותנו

עד שהרכבת לא מדביקה אותנו

laitman_2011-06-10_2472_w-70.jpg

הקבוצה עובדת בדיוק כפי שעובד כל אדם, היא משתמשת ב"כוח נפלא" של האור (הסגולה). לשֵם כך היא צריכה לשמוע להוראות של המדריך ולבצע אותן בתוכה. והעיקר, הוא איחוד וחיבור, "עיגול", שאותו הם יוצרים ביניהם. במקום שכולם שווים, אין גדולים וקטנים ביחס לאף תכונה או יתרון זה על פני זה. קטן וגדול, מתחיל וותיק, כולם שווים. הקבוצה צריכה להיות שווה והומוגנית לחלוטין, ולהשתוקק לאיחוד ולערבות.

אם הם מתגברים על כל הקשיים והבעיות, ורוצים לבנות את עצמם בצורה כזאת כדי להרגיש ביניהם באמת את תכונת ההשפעה השלטת, אז קשר כזה נקרא שכינה, רצון משותף המופיע מחלקים זרים ומפורדים הרוצים להתחבר. ובמידת הרצון והנחיצות שלהם לחיבור, הם מושכים על עצמם את המאור המחזיר למוטב. אז מגיע אליהם אור ע"ב-ס"ג, המברר והמתקן את הרצונות. וכך הם מתקדמים, עד שרואים שהם מתחילים לבנות כלי רוחני בתוך הקבוצה. מלכות דאצילות נמצאת ביניהם, ברצון הכללי המשותף שאותו הם בונים על השפעה הדדית זה לזה. והכלי הזה מתמלא בתכונת השפעה והמילוי שלו, הנקרא אור עליון או הבורא, שולט ביניהם.

זוהי גם עבודה פרטית עבור כל אדם, וגם עבודה כללית עבור כל הקבוצה. וכמו כן עבור כל האנושות שנכנסת עכשיו בעל כורחה למצב כזה. רק שאין שָם ניצוץ מקדים שהתעורר בלב ומושך לעצמו, אלא פשוט דוחפים את האדם על ידי ייסורים. אנחנו צריכים להפוך להיות עבורם אותו הניצוץ המושך. וחוץ מזה, דעת החברה תברר מהר מאוד את העקרונות הבסיסיים של הדרך הזאת ותתקדם. התפקיד שלנו הוא להציג לאנושות את שיטת התיקון עוד לפני שהיא תהיה מוכנה לעשות צעד קדימה. אך בינתיים הבעיה היא שהיא מתקדמת מהר יותר מאשר אנחנו מספקים את השיטה הזאת.

נדמה לנו שאנחנו מתקדמים וכל השאר נשארים איפשהו הרחק מאחור. אך אין זה כך, דווקא הם מתקדמים מהר מאוד וכבר מוכנים לקבל מאיתנו את שיטת התיקון. ואילו אנחנו מאחרים עם פנייתנו אליהם. זוהי בעיה גדולה ואנחנו צריכים להזדרז מאוד.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם מספר "שמעתי", 18.07.2011

ידיעות קודמות בנושא:
תרופה לחיים נצחיים
הקבוצה היא עיגול שבמרכזו הבורא
האם יש לך תוכנית מר פיקס?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest