דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / עדיפות להשכלה אינטגרלית

עדיפות להשכלה אינטגרלית

כנס סנט פטרבורג, שיעור מס' 4

שאלה: האם כדאי לקבוצות קטנות להתמקד במאמץ של הפצת חכמת הקבלה והחינוך האינטגרלי, כדי להגדיל את הקבוצה?

תשובתי: אפשר לנסות לעשות את זה, אבל לפעמים אנשים חיים בכאלה אזורים או במקום שבו האוכלוסייה דלה, שיכולים לבזבז על זה מאמצים רבים ולא לקבל שום תוצאה. יכול להיות, שאז עדיף להשקיע בהפצה וירטואלית של חכמת הקבלה וההשכלה האינטגרלית.

אני סבור, שאנחנו צריכים לעבור יותר ויותר להשכלה אינטגרלית, ומשם אנשים יבואו אלינו לקבוצה הפנימית ללמוד את חכמת הקבלה. כך זה יהיה.

כאשר אנחנו יוצאים לעולם עם ההשכלה הווירטואלית, אז אף אחד לא עוצר אותנו. יש לנו שיטה, באיזה אופן אפשר להפוך את העולם לטוב יותר ואנחנו מספרים על זה. על ידי שימוש בלקסיקון נכון אפשר לעשות כל מה שרוצים, אף אחד לא יעצור אותך.

ואילו עם חכמת הקבלה, יש בעיות, אין בה צורך לאף אחד, חוץ מאנשים יחידים. אתם מתארים לעצמכם, אתם היחידים האלה! אתם באמת, כמו יהלומים, בכמות קטנה. וכל השאר יתאספו דרך ההשכלה הווירטואלית. אני סבור שכך צריך לפעול.

אם היינו מתחילים את ההפצה שלנו היום, אני בכלל לא הייתי מזכיר את חכמת הקבלה. אבל לצערי או לשמחתי, זה לא כך. אנחנו היינו צריכים להתחיל ממנה, ללמוד תחילה את כל היסודות שלנו, עד שגדלנו עד לדרגה הנוכחית. היום אנחנו רק מתחילים לפתח את שיטת תיקון האנושות, ולא את ה"נקודות שבלב".

מתוך שיעור מס' 4 בכנס בסנט פטרבורג, 12.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
חינוך אינטגרלי לעולם
חינוך אינטגרלי: עם חכמת הקבלה או בלעדיה?
להתגבר על דעות קדומות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest