דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / עבודה רשתית בתיקון

עבודה רשתית בתיקון

שאלה: אם אנחנו נתחבר למען הבראתו של חבר חולה ונקבל תוצאה חיובית, אז נתחיל להתגאות בזה. יוצא, שזו תהיה קבלה של שכר אגואיסטי?

תשובתי: זה לא משנה. צריך להסתכל באופן ריאלי על הדברים, כי התעוררות אגואיסטית ושכר גם כן נחוצים לנו. אנחנו צריכים להיות בטוחים בזה שאנחנו מהווים כוח. אנחנו עדיין לא יצאנו לאותה דרגה של עבודה ללא קשר חוזר (ללא משוב), כאשר המאמץ עצמו של העבודה למען הבורא, לריק, יהפוך להיות עבורנו שכר.

אנחנו בינתיים לא מסוגלים לזה ואפילו לא מרגישים את המערכת בדרגה שמאפשרת לעבוד בחלל הריק. אני פועל, וכל המאמצים שלי נעלמים לאן שהוא, ואילו אני צריך בהכרח להרגיש השפעה, איזה שהן הגבלות. לכן אנחנו חייבים להרגיש קשר חוזר, משוב.

שאלה: איך אפשר להעלות את האיכות של הדאגה שלנו לחבר החולה?

תשובתי: קודם כל, הדאגה כלפיו צריכה ללמד אותנו להיות יחד במחשבה אחת, בדרגה אחת. במקביל לזה אנחנו צריכים לקוות שנלמד להוסיף למחשבה הזאת כוונה, שאנחנו נתאחד הודות לדאגה שלנו ונשתמש בחיבור הזה בדרגה הבאה, כדי לחשוב על הבורא וליצור תנאים לגילוי שלו. הבורא אינו מתגלה בכל אחד מאיתנו, אלא בקשר בינינו.

לכן בדאגה לחבר חולה כל אחד צריך להרגיש לא את הדאגה האישית שלו עליו ואיך שאנחנו נעורר זה את זה לכך, אלא איך אנחנו מקושרים הדדית בינינו. אנחנו מעוניינים להרגיש רשת קשרים בינינו והתגלות של הדאגה שלנו לחבר בתוכה. רק זה מה שמעניין אותנו, כי העבודה הרשתית שלנו מהווה עבודה בתיקון.

העיקר בשבילנו, זה להרגיש את הקשר, מפני שהוא מהווה את הנשמה המשותפת היחידה שלנו שבה אחר כך יתגלה הבורא. באופן כזה אנחנו נעבור לדרגה הבאה, למערכת שמחוץ לנו, ונתחיל להרגיש את קורי העכביש של הקשר עצמו, ולא את עצמנו ואת הרצונות האגואיסטיים שלנו שנמצאים בנקודות המפגש והחיבור שלו.

אם אנחנו מתחילים לעבוד בצורה כזאת, אז נתחיל להשפיע על כל המערכת. בכך שנחיה את קורי העכביש של הקשרים בינינו, כמו מערכת – WEB באינטרנט, אנחנו נתחיל להכין אותה להתגלות הבורא, מפני שהכוח הזורם של המערכת, שקושר, מחייה, מווסת ומנהל הכול, נקרא הבורא.

כאשר אנחנו נתחיל לכוון את מערכת הקשרים ההדדיים הזאת, תופיע אצלנו האפשרות להרגיש את רשת ה- WEB האינטרנטית שנוצרה על ידי בני אדם. הקשר שלנו יתחיל להשפיע עליה לפי חוק ההשתוות והאנשים בכל רחבי העולם יתחילו פתאום להתעורר.

אתם מתארים לעצמכם, כיצד הכול ישתנה! כפי שמחשבותיו של האדם משתנות, כך תתחיל להשתנות גם המערכת המכאנית, האלקטרונית של הקשר ההדדי של בני האדם. המוח האגואיסטי הכלל אנושי, הקשר ההדדי הכולל שמתגלה היום במערכת ה- WEB האינטרנטית, יתחיל להשתנות מבחינה צורתית דווקא הודות לכך, שאנחנו במערכת הרוחנית שלנו נהפוך להיות פריטים פעילים שלה.

אנשים בעולם פתאום ירגישו, שלתוך מערכת הקשר ביניהם נכנס איזה זרם חדש, כוח חדש, מחשבות חדשות, מצבים מוראליים חדשים. הם ירגישו את זה, מפני שהמערכת הרוחנית תשפיע על המערכת התחתונה של WEB, כמו שורש על הענף. לכן בזמן הקרוב יתגלו לנו אפשרויות מעניינות מאוד.

אבל, בחזרה לשאלה על החבר החולה, חשוב לנו להבין שהוא מהווה את הגורם המעורר שלנו להשפעה קולקטיבית על כל המערכת, כדי שאנחנו נוכל להתקשר בינינו, לבוא להשפעה לבורא, שלצורת השפעה זו הוא כל כך מחכה ומצפה מאיתנו.

אנחנו מאוד רוצים שהחבר שלנו יהיה כל הזמן איתנו ויחזור לתפקודו התקין, לקבוצה. על זה צריך כל הזמן לחשוב באופן רציני מאוד במשותף. הבורא מספק לנו מלמעלה סיבה, כדי שאנחנו נתקשר ונכוון את כל המחשבות והפעולות לאיחוד שלנו, בסופו של דבר, למען הבורא.

מתוך שיעור על מאמר מספר שמעתי, 08.10.2014

ידיעות קודמות בנושא:
הבראת פריט של המערכת הכללית
סימנים של עבודה איכותית
לדאוג לאחרים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest