דף הבית / המשבר ופתרונו / סכסוכים עולמיים ופתרונם, חלק ג' – ובכל זאת יש מוצא!

סכסוכים עולמיים ופתרונם, חלק ג' – ובכל זאת יש מוצא!

על רקע העימותים והסכסוכים הכלל-עולמיים שמתרחשים בעולם, תופיע בעיה גדולה עם ישראל, מפני שכולם באופן אינסטינקטיבי, בעל כורחם, יסתכלו עלינו עם אצבע מאשימה. אז מה לעשות?

אנחנו צריכים פשוט להסביר לאנושות לאן היא צריכה להגיע, ושיכול להיות כאן רק פתרון אחד, איחוד. העולם יתחיל לארגן לישראל כל מיני סוגים של חרמות, עד שנרגיש את עצמנו במצודה נצורה, ממנה אי אפשר לברוח וגם אין לאן. יפסיקו לסחור איתנו, יפסיקו לספק לנו סחורה ולקבל את התוצרת שלנו, כאילו שאנחנו לא קיימים. כל המדינות יצטרפו לזה, ויהודים שחיים באותן המדינות, יתמכו בחרם וייהפכו לאויבים הכי גדולים שלנו.

הכל תלוי בכמה עם ישראל יבין במה מסתכמת ההצלה הבלתי צפויה שלו, מה גם שזו לא סתם הצלה מחרם, אלא מכל חוסר הטעם של הקיום. ישראל תוכל להראות לכולם, שלעולם קיימת מטרה שמושגת על ידי יציאה לדרגת הקיום הבאה. כבר עברנו דרגות התפתחות של דומם, צומח וחי, ולמרות שאנחנו נמצאים עכשיו עדיין בדרגת החי, אך נמצאים בנו כבר ניצנים של הדרגה הבאה, דרגת האדם (אדם – "אדמה לעליון"), ואנחנו צריכים לצאת אליה.

כאן אנחנו צריכים להסביר לעולם את השיטה להשגת המדרגה הבאה ולמימושה המעשי. כי על ידי יישומה על עצמנו, בעזרת כל העולם ובכך שאנחנו עוזרים הדדית זה לזה, נוכל לעשות מישראל דוגמה לקיום נכון עבור האנושות כולה. והאנושות תקבל אותה בשמחה ותבין שזהו הפתרון של הבעיה, מפני שבה כבר קיימת דרישה גדולה מאוד לתפקיד היהודים ושל ישראל בעולם הזה. באופן נסתר, השאלה הזאת טמונה בכל אדם, גם אם הוא אף פעם לא הרגיש אותה. ואנחנו צריכים לגלות זאת לכולם. רק כך העולם יבוא לרגיעה כוללת.

את כל זה אני רואה כתוצאה מהחרם הכלל-עולמי. אם נאמר בכנות, אני שמח מאוד להתחלתו, מפני שהוא ינער את העם, ינער את היהודים בכל העולם, כך שיגייס את כולם נגדנו. הם ירצו להתרחק מאיתנו, ובשום אופן לא לשייך את עצמם אלינו, ואנחנו נשאר כאן בבדידות. רק הקשר שלנו בינינו, שימשוך אלינו את הכוח העליון, ישנה אותנו, יהפוך אותנו לרצויים בעיני העולם, דוגמה עבור כל האנושות.

דרכנו העולם יראה ויבין את המצב הבא שלו. אז לא יהיה צורך להצית מלחמות ולהשמיד בני אדם, לא יהיה צורך לנסות להמציא כלכלה חדשה כדי לצאת מהמשבר. כי המצב אותו נראה לעולם, יהיה אוניברסלי. נתחיל להתקיים בצורה נכונה בדרגת העולם הזה, ובו-זמנית נצא לעולם העליון, עד שנעלה אליו לגמרי, נשאיר בעולם שלנו בסך הכול את הגוף המתכלה שלנו, שגם כן ייעלם. על זה מדובר בחכמת הקבלה, ונכון להיום אנחנו למעשה נמצאים על הסף של השלב הזה.

המשך יבוא…

מתוך תוכנית הטלוויזיה "שיחות עם מיכאל לייטמן", 3.6.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest