דף הבית / כללי / סין בעד כינונה של פלשתין

סין בעד כינונה של פלשתין

הערה:  ראש ממשלת סין, בהופעתו בליגה הערבית, הצהיר שישראל צריכה להיות מחולקת למדינה יהודית ומדינה פלשתינאית עם בירה של המדינה הפלשתינאית במזרח ירושלים. לשם כך מוקצים 7.6 מיליון דולר.

תגובתי: הכסף מוקצה רק למראית עין. אף מדינה בעולם לא תגן על ישראל עד למצב שהאו"ם יקבל החלטה על פירוק "המדינה הציונית". ייקבעו תאריך ופרק זמן שבמהלכו כולם יצטרכו לעזוב את שטחה של המדינה. כל אחד יעזוב לאן שירצה, לאן שיסכימו לקבלו, אם בכלל. זה מה שיקרה אם נמשיך לעסוק כאן בישראל בתועלות אישיות, בתחבולות זה כנגד זה ולחשוב רק על זה. כולנו יודעים איך אנחנו מתנהגים זה לזה במקום להתאחד, איך בכנסת כל אחד שונא את האחר, מנסה להשליט את דעתו. אם זה יימשך בצורה כזאת, אין לנו עתיד.

שאלה: כלומר, לא יהיו לישראל בכלל ידידים?

תשובתי: למדינה אין ידידים, יש רק אינטרסים. לפיהם נקבע אם מדינה היא ידידה או שלא. לפי אינטרס נתון אין לנו ידידים, מפני שאנחנו מתנהגים בצורה לא נכונה. איננו מספרים ולא מראים לאנושות, מה עלינו לעשות, שהעולם יכול להינצל ולהיטיב את מצבו דווקא הודות להתנהגות הנכונה שלנו. עלינו להראות לעולם דוגמה איך להתאחד, איך להעלות את רמת החיים ואת היחסים החברתיים וכל היתר, כי בכך אנחנו מושכים אלינו את האור העליון, את הכוח העליון, שיכול לבצע את כל השינויים בטבע שלנו ורק מחכה למצב הזה, כדי להשפיע על העולם.

הכוח העליון, זה לא א-לוהים, כפי שאנחנו חושבים. זהו כוח שקיים בטבע וצריך לדעת איך למשוך אותו, כדי שהוא ישנה את האנושות ויוסיף לרע שממלא את העולם שלנו, את הטוב, את הכוח החיובי שלו. ואילו בלעדיו אנחנו נמצאים רק תחת השפעתו של הקוטב השלילי. אם אנחנו נעשה את זה, אז לא רק שיהיו לנו חברים, אלא גם כולם ילכו אחרינו בעיניים עצומות, מפני שלעולם אין יותר לאן ללכת. אנחנו רק צריכים להראות לו על דוגמה עצמית את שיטת האיחוד. לכן אנחנו צריכים לעשות כך, שעם ישראל יבין, במה מסתכם מימוש של השימה ההיסטורית שלו. ואילו ללא זה העולם יריץ אותנו בצורה נוראה לא רק מכאן, אלא גם מכל הנקודות שבעולם. העתיד, הוא רק באיחוד.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל ליטמן", 24.04.2016 :

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest