דף הבית / אקטואליה / סוס טרויאני באירופה

סוס טרויאני באירופה

שאלה: נשיא מצרים א-סיסי כתב מסר לפורום של "המוסלמים הצעירים", שממוען גם למדינות ערב. למרות אמונתו, הוא סבור שהחדרת "הסוס הטרויאני" המוסלמי למדינות אירופה המארחות הוא בלתי מתקבל על הדעת. הוא רוצה שהמערב יפסיק לחמם את ה"נחש האיסלמי" על חזהו. הוא יודע עד כמה מסוכן הארס שלו מפני שמצרים חווה זאת יום יום. האם הוא לא מבין שכל העולם הערבי יפנה עכשיו נגדו ויתחיל להרוס אותו?

תשובתי: במצרים כבר היו מנהיגים כאלה, הרי הרגו את אנואר סאדאת שרצה שלום עם ישראל. אבל באופן כללי, הבעיה תיפתר אחרת. לא תהיה כניסה של תרבות אחת לתוך תרבות אחרת. פשוט אותם בני אדם שהגיעו מארצות ערב לאירופה, יעמידו במקום התרבויות האירופאיות את התרבות שלהם, וזה הכול. קיימות בחירות דמוקרטיות? נראה מי ינצח בהן.

אנחנו עוד נראה את זה. כבר יש דוגמאות כאלה: ראש עיריית לונדון למשל הוא יליד פקיסטן. הם יחליפו בנחת תרבות אחת באחרת.

שאלה: כלומר, לא על ידי החרב, לא על ידי מלחמה, אלא על ידי בחירות שקטות?

תשובתי: בוודאי. הדור של מלחמות חלף.

שאלה: יש בזה תסריט עליון?

תשובתי: יש. בחכמת הקבלה נאמר שבני ישמעאל ימלאו את אירופה וימלכו בה.

שאלה: זה נאמר גם על העולם כולו?

תשובתי: בראש ובראשונה הם ימלאו את אירופה. לאחר מכן הם יפנו לכיבוש ישראל, ובזה זה יסתיים. הם יסתיימו. קשה להאמין, אבל בדיוק כך זה יהיה.

שאלה: בכל זאת דווקא בישראל יהיה הסוף לכל הפיתולים של כל הקשרים? הכול מתפתח ונפתר כאן, על פיסת האדמה הזאת?

תשובתי: זו לא פיסת אדמה עד כדי כך קטנה, היא הכי חזקה לפי הכוח העליון שקיים בה. היא הכי אפקטיבית, מאחר שיש לה קשר עם השורש הרוחני העליון. ולכן העימות האגואיסטי והאלטרואיסטי שלהם, יתממש בצורה כזאת.

שאלה: והבירורים יהיו כאן?

תשובתי: כן. יש הרבה מאוד אפשרויות אבל ישנה תקווה גדולה לפתרון מאוד מעניין, הגיוני ורך, שלפיו העולם בכל זאת יתפכח בהדרגה.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 25.12.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest