דף הבית / אהבה / זוגיות / סוד האיחוד זכר ונקבה – חלק ח'

סוד האיחוד זכר ונקבה – חלק ח'

בין פלוס ומינוס

שאלה: עד כמה אנחנו יכולים למדוד את האלמנטים הזכרי והנקבי לפי ההתקדמות בעולם הרוחני? האם ההבדלים יכולים להימחק מעט?

תשובתי: לא. שום הבדל בינינו לא נמחק. להיפך, הם יובדלו יותר ויותר באופן קוטבי זה מזה. אבל באותה מידה שהם יתרחקו זה מזה, נוכל לעשות אנליזה נכונה, להשוות ולבחון אותם בצורה נכונה, לכלול ביניהם עומס גדול יותר. תארו לעצמכם שיש מינוס ופלוס וביניהם מנוע. אם בין המינוס לפלוס יש מתח בעצמה של 5 וולט, זה מנוע קטן. אבל אם בין המינוס לפלוס יש מתח של 500 וולט, זה כבר מנוע בעל עוצמה. לכן עלינו להבין שהמתח בין החלק הזכרי לחלק הנקבי באנושות ילך ויגדל.

נשים ידרשו יותר ויותר את מה שמגיע להן והצדק יהיה עמהן. ואילו הגברים, כמו ילדים, יתחילו לברוח מאחריות ובכך יטעו. אבל בסופו של דבר הטבע יחייב אותנו לנצל בצורה נכונה זה את זה, כדי שנפעיל בינינו עומס אופטימלי והמנוע של הבריאה יתחיל לעבוד עלינו ועל כל האנושות בצורה נכונה. לכן אל תחשבו שננוע למצב של התקרבות בינינו. למעשה ננוע לריבוד ופיצול עוד יותר גדולים.

היום אנחנו כבר רואים שנשים מתמרדות, דורשות שוויון זכויות בעבודה ולמרות שזה עדיין לא קורה ובינתיים יש רק נציגות של נשים בישיבות, בממשלה וכדומה, בקרוב לא רק שנוותר להן, אלא נאפשר להן הזדמנות שווה.  מתוך הבנת הטבע, נכיר בכך שלא יכול להיות פלוס ללא מינוס ומינוס ללא פלוס. לכן עלינו לשאוף כל הזמן לאיזון בין החלק הזכרי לחלק הנקבי, לא רק מבחינה פיזית, במקומות עבודה, אלה בכלל בכל.

בקרוב תראו שבמקצועות בהם אף פעם לא היה סממן נשי, נשים יתחילו לסגל אותם לעצמן ויסתדרו לא פחות טוב מהגברים. אסור לנו להפנות מבט לאחור. עלינו פשוט להבין שזה כיוון התנועה. לכן, בואו נתכונן לזה. אנחנו  פשוט צריכים להציע הזדמנויות שוות. העיקר למצוא שיתוף פעולה הדדי נכון מנקודת מבטו של הטבע: איזה עומס, איזה מנוע אנחנו יכולים להפעיל בינינו, כדי שהוא יעבוד בצורה נכונה ואני אגיע למגע עם אישה מבלי לגרום לקֵצֵר, כדי שלא יתרחש פיצוץ של פלוס ומינוס.

שיתוף פעולה הדדי נכון צריך להתרחש בעומס מועיל. את זה עוד צריך ללמוד. כיצד? איזה עומס מועיל יכול להיות כאן? יכול להיות שזה יותר מדי, אבל העומס היחיד שיחזיק זה גילוי הבורא. השגה שלו. כאשר גבר ואישה עובדים בצורה נכונה יחד, הם מתחילים להשיג ביניהם את הבורא. בכך מסתכם העיקרון של ההתפתחות שלנו, המקור שלו, הסיבה שלו.

אנשים, שמבינים לאן כל זה מוביל צריכים לשמוח בצעדי הענק שאנחנו עושים, ועל כך שאנחנו מתחילים לגלות את הצורך בהשתתפות נשית בכל תחומי החיים. למעשה, זה הכרחי רק כדי להתחיל לסגל את המרחב הרוחני. כפי שהבורא ברא אותנו על ידי ירידה מלמעלה למטה, כך בחיבור בינינו ובעלייה אנחנו בונים אותו, מגדירים אותו בינינו. אנחנו לא נרגיש אותו בצורה אחרת.

מתוך שיעור וירטואלי, 3.03.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest