דף הבית / יחסים / נשק מיוחד נגד טרור

נשק מיוחד נגד טרור

שאלה: המצב הנוכחי בישראל מתוח מאוד. מפחיד לצאת לרחובות, מחבלים משוטטים שם, אנו עדים להתקפות טרור כמעט מידי יום, לדיווחים על נפגעים ואימהות חרדות לשלוח את ילדיהן לגני הילדים. מאידך קיימים יחסים קשים בין הישראלים. יחסים של האשמות, ביקורת ושנאה זה כלפי זה הם דבר יומיומי שמדווח תדיר בכלי התקשורת. כיצד קשורים היחסים בין הישראלים למצב החירום שבו אנו נמצאים?

תשובתי: במצב של היום באמת בלתי אפשרי לצאת בשלווה לרחוב. ההורים מחפשים עם מי להשאיר את הילדים כדי לא לשלוח אותם לגני ילדים וחושבים איך הם בעצמם יוכלו להגיע בבטחה לעבודה. זו בעיה גדולה שלא תסתיים במהרה, וכפי שאני מרגיש, המצב לא ישתפר ולא יתוקן, אלא רק יילך ויחמיר. אנחנו צריכים להבין שהבעיה היא בנו הישראלים, אנחנו מקרינים את היחסים בינינו על הערבים. כל המחלוקות, ה"סכינים", שאנחנו מוכנים לתקוע זה בזה, מוקרנים עליהם והם מיישמים את המחשבות שלנו.

במקורות רבים כתוב שכל מה שמתרחש בעם ישראל מועבר לאומות העולם, לכן הם מאשימים אותנו בכל הצרות והאסונות שלהם. כל אירוע שמתרחש בעולם מצהירים שהיהודים אשמים, כלומר מאשימים את ישראל בסופו של דבר. לכן אם אנחנו רוצים לתקן את המצב הנוכחי ולהרגיע את האווירה במדינה, אז ראשית אנחנו צריכים להרגיע את היחסים בינינו, להתחיל להתקרב זה לזה ואז נראה כיצד נפסקות פעולות הטרור.

שאלה: כיצד יכולים אזרחים פשוטים להשפיע על המצב הביטחוני שלנו?

תשובתי: דווקא האזרחים הפשוטים יכולים להשפיע על המצב הביטחוני אם הם יתחילו להתייחס בצורה נכונה וטובה זה לזה. בהתנהגות כזאת הם ירגיעו את האויבים והמחבלים שיפסיקו להתנפל עלינו. גלי האשמות נגד ישראל בכלי התקשורת העולמיים יפסקו, וכך גם התנפלויות הסכינים והירי ברחובות שלנו, הכול תלוי ביחסים בינינו. אנחנו מספרים על כך בכל ערוצי המידע וגם מפרסמים חומרים בנושא. חכמת הקבלה אומרת שאנחנו חייבים ליישם את השיטה הזאת מפני שזה הנשק המיוחד שלנו. בפעולות צבאיות אי אפשר להרגיע את המצב הזה, המחבלים לא פוחדים מפעולות כאלה, הם כולם יוצאים כדי להשמיד אותנו, אפילו הנשים והנערות שלהם. רק קשר טוב בינינו יכול לצנן את המחבלים ואפילו להפוך אותם לידידים שלנו.

בחיבור ובאיחוד שלנו טמון כוח עליון מיוחד שבהכרח יקרב את כל העמים ואנחנו עם ישראל אחראים לכך. רק אנחנו בעלי הבחירה החופשית, לכן נוכל לחייב גם את הערבים וגם את העולם כולו להתייחס אלינו בצורה ידידותית, אבל זה רק בתנאי שבתוכנו ישררו יחסים ידידותיים. אז בואו נתחיל להתייחס טוב אחד לשני, לאהוב זה את זה ונראה כיצד יירגע פתאום העולם והכול יסתדר. אני מאחל לנו הצלחה!

מתוך שיחה 6.1.2016

 

אדי ישראל/flash 90

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest