דף הבית / חינוך, ילדים / נצרות או אסלאם: במה תבחר אירופה?

נצרות או אסלאם: במה תבחר אירופה?

דעה: העימות בין הנצרות והאסלאם במדינות אירופה הופך להיות, עם כל שנה שעוברת, ליותר ויותר מאיים: אם מגמת ההתאסלמות באירופה תימשך, אפשר יהיה להיפרד מהנצרות במדינות העולם הישן.

כבר במשך כמה שנים ברציפות, בערב חג המולד הקתולי שערוריות ועימותים מזעזעים את אירופה.

ביותר ויותר מדינות, השלטונות מסרבים להציב במקומות הציבוריים את סימן ההיכר החיוני של החג – עץ האשוח. הדרישה להסיר את סימן ההיכר הנוצרי נובעת בעיקר מהקהילות המוסלמיות, אשר מנסות בצורה יותר ויותר אגרסיבית לכפות על המערב את הערכים המוסריים הדתיים שלהן ואת השקפת עולמן.

בעבר המוסלמים שבאיחוד האירופי דרשו מהשלטונות להגביל את הרבייה של הכלבים, עכשיו הם דורשים לחוקק ברמה המדינית את הנחות היסוד של השריעה (הדין הדתי האסלאמי). בבלגיה ובהולנד חוקים אחדים של החוק האסלאמי כבר נכנסו לתוקף בדיונים בתיקים אזרחיים.

ניצוץ של חוסר שביעות רצון הולך ומתלקח באיטיות אבל בבטחה והופך ללהבה. עוינות ודחייה הדדית טופחת מול העיניים.

לקראת שנת 2025 באיחוד האירופי יחיו 40 מיליון מוסלמים. כבר היום בכמה מדינות, כמות המסגדים עולה במספרם על כמות הכנסיות הנוצריות. לבחור "או זה – או זה" כבר לא ניתן בעולם הישן…

תגובתי: אין כאן מקום לתגובה, מפני שכאן מצוינות עובדות. העייפות של אירופה הישנה והנעורים האנרגטיים של האסלאם אינם ניתנים להשוואה, ואין שום בחירה. וגם בתורה כתוב על ישמעאל, בנם של אברהם והגר, שממנו בא האסלאם: "ידו בכל ויד כל בו", כל העולם יעסוק בו.

באשר ליחסים בין ערבים ויהודים, בתורה נאמר: "ועל פני כל אחיו ישכן". צאצאיהם של שני האחים, ישמעאל ויצחק, לא יתערבבו ביניהם, אלא יחיו בנפרד, זה כנגד זה, בשכנות קרובה ולא נעימה.

ידיעות קודמות בנושא:
מדוע גם האסלאם גוסס?
יותר ממחצית אזרחי צרפת מודאגים מהתחזקות האסלאם במדינתם
הגלובליזציה והיחסים בין האסלאם למערב

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest