דף הבית / כלכלה / כסף / נכריז על עצמנו כפושטי רגל ונתחיל הכול מהתחלה!

נכריז על עצמנו כפושטי רגל ונתחיל הכול מהתחלה!

חוות דעתו של ד. רוֹדְגֵ'רְס, משקיע, מיליארדר: העולם נמצא במבוי סתום ומבזבז סכומי עתק כדי להחזיק את עצמו, לפחות באופן זמני, מעל פני המים.

אי אפשר להרוויח את הכסף הזה. בזמן האחרון אמריקה הגדילה את החוב שלה פי 4, אבל הם כבר לא יוכלו לעשות את זה יותר. בזמן הקרוב המצב סביב הבעיות האלה יכול להפוך לגרוע יותר.

אני מציע פיתרון לכל הבעיות: כולם צריכים להכריז על עצמם כפושטי רגל, שכתוצאה מכך כל הפיקדונות של כל אחד יחזרו למסלולם הרגיל והמערכת תתחיל להתאושש. כשאנשים הם פושטי רגל, הם יכולים להביט למציאות בעיניים. תארגנו מחדש את הנכסים ואנשים מוכשרים יבואו ויתחילו לבנות את העולם על יסודות חדשים יציבים.

תגובתי: בוודאי זה היה מנער את העולם, אך גם הדף החדש לא היה טוב יותר בכלום מהישן, כי אותם האגואיסטים היו בונים במהירות את עולמם הנוראי, כי לא יכול לצאת להם אחרת.

הפיתרון: לכן, במקביל להכרזת פשיטת רגל כלל עולמית (בתנ"ך, זה דרך אגב תנאי הכרחי לקיום החברה, כל 50 שנה מכריזים על יובל, החזרה מלאה של כל הרכוש למצב ההתחלתי), חייבים גם להכריז על פשיטת רגל של האדם ושל כל היחסים החברתיים, כמו הסיבות של פשיטת הרגל של המערכת הכלכלית שנוצרה על ידו. רק חברה שמתבססת על חינוך אינטגרלי, תוכל לבנות מערכת מועילה של יחסים חברתיים שאינם מתחרים על גרימת נזק, אלא על גרימת תועלת זה לזה.

השׂכר על מאמצים כאלה יהיה התגלות של הרגשת זרימת חיים עליונה, נצחית, לבני האדם.

ידיעות קודמות בנושא:
לבנות את העולם על יסודות חדשים
הדולר כבר מת, ארה"ב פשטה את הרגל
הצמרמורות שלפני הסערה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest