דף הבית / אהבה / זוגיות / נישואים: ציפיות ומציאות

נישואים: ציפיות ומציאות

ידיעה: משבר הנישואים: הציפיות של האישה המודרנית מהנישואים הן לעתים קרובות גבוהות מאוד ורחוקות מהמציאות. במהלך 40 השנים האחרונות האידיאולוגיה הפמיניסטית משכנעת את הנשים שהן לא יהיו נחותות בשום אופן מהגברים. אבל הרעיון של המהפכה המינית הוא לא נכון: נשים לא יכולות להתייחס למין כמו הגברים, כלומר, לא להיקשר לאדם שאיתו היה להם קיום יחסי מין.

אצל הנשים, בזמן המגע, ועוד יותר בזמן קיום יחסי המין, נוצר הורמון אוקסיטוצין, המוכר גם כ"הורמון ההיקשרות הנשי", שבונה את ההתקשרות לבן הזוג.

השאלה, "מדוע הוא לא מתקשר למחרת אחרי קיום יחסי המין", מוסברת על ידי ביולוגיה פשוטה: לגברים אין את ההורמון הזה, הם לא מעורבים בתוך היחסים.

חיפוש השוויון ברמה הביולוגית הוא שגוי, המטרות הביולוגיות לכל מין הן שונות במהותן.

בעשורים האחרונים שכנעו את הנשים המערביות כי נישואים ואימהות מעכבים את האישה, לא נותנים לה להתפתח.

פסיכולוגים ומורים מצביעים על כך שהילדים יגדלו טוב יותר עם אימא ואבא, והדור השלישי גם אמור להיות נוכח במשפחה – כך ילד לומד את האינטראקציה עם החברה.

הציפיות של האישה המערבית המודרנית מהנישואים גבוהות ורחוקות מהמציאות: פתאום יופיע גבר ויהיה תוספת לחיים הנוכחיים שלה, וביחד הם ינהלו אותו אורח חיים כמו לפני הנישואים.

הערה: אם החיים בנויים על פי חוקי הטבע, אז הם יהיו כמעט בלי טעויות. רק שצריך להכיר את החוקים האלה, לכבד אותם ולממש! אם האישה נקשרת על ידי הורמון אוקסיטוצין, אז את הגבר האישה יכולה לקשור על ידי כך שתכריח אותו לחזר אחריה תקופה ארוכה עד יחסי המין הראשונים.

ידיעות קודמות בנושא:
מוסד הנישואין מתפקע
לא לתפור טלאים על מערכות יחסים ישנות אלא לבנותן מחדש
על הרס המשפחה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest