דף הבית / אקטואליה / ניצחונו של טראמפ

ניצחונו של טראמפ

הערה: הבחירות בארה"ב הסתיימו וטראמפ אכן ניצח. במהלך המרוץ שלפני הבחירות, טענת שלדעתך טראמפ הוא הטוב ביותר מבין שני המועמדים. למען האמת היה לי ספק רב לגבי ניצחונו ואיני מבין כיצד זה קרה.

תגובתי: הרגשתי שהבורא יוביל אותנו בדרך הקלה יותר, "באחישנה" ולא "בעיתו", לא על ידי הכאה אלא בתמיכה, כפי שסוחבים ילד עקשן לכיוון הרצוי בניגוד לרצונו. בדרגה הרוחנית, זה לא כמו בדרגה הגשמית שמישהו שם פתק הצבעה או לוחץ על כפתור, הכוחות הרוחניים חזקים הרבה יותר מכל הכוחות הגשמיים.

תוצאות הבחירות מצביעות על כך שמדיניות החוץ הכושלת של אובמה בתמיכת האסלאם הקיצוני, הגיעה לסיומה. בסופו של דבר נגרם נזק רב לכולם, לערבים, לאירופה ולעולם כולו. אובמה עסק בהסתה של המדינות והעמים אלה נגד אלה, צפון אפריקה המזרח התיכון, רוסיה ועוד. הוא הותיר אחריו עולם שסוע, והביא להחלשת מעמדה של ארה"ב בעולם. בסופו של דבר העולם נמצא בפני איום של מלחמת עולם.

אינני ממליץ לתת אמון במשרדי הסטטיסטיקה ויחסי הציבור הגדולים שכל מטרתם להרוויח. הם מוליכים שולל את האוכלוסייה ועושים את מה שמועיל ללקוחותיהם. טראמפ המוקף ביועצים, סמך על האינסטינקט שלו ופנה לליבו של העם האמריקאי, כאשר המוטיב המנצח בנאומיו היה להחזיר את אמריקה לגדלותה.

שאלה: האם אתה סבור שתהיה התנגדות אזרחית עוצמתית כלפי טראמפ?

תשובתי: אינני חושב כך, הכוח העליון סייע בידו של טראמפ והביא לניצחונו. כל העולם קיבל כעת פסק זמן, ובמיוחד אנו המקובלים ועלינו לנצלו כראוי. עם ישראל צריך לגלות לעולם כולו את שיטת האיחוד, השיטה להשגת הקשר הנכון בין בני האדם, ההרמוניה בינינו ועם הטבע. זוהי חובתנו כלפי העולם. אם לא נעשה זאת, אז בסופו של דבר העולם יפנה נגדנו. אנחנו חייבים להבין את משימתנו ולבצע אותה, כדי להביא את העולם להרמוניה ולאיזון. רק אז נזכה להכרה ולהבנה של העולם בייחודיות המשימה שלנו, אז יפסיקו לשנוא אותנו, ואף יבינו שהמקור לשנאה הוא מפני שעם ישראל לא ביצע את משימתו, ואילו עכשיו שמתחיל לבצעה עליהם לתמוך בו. אני מקווה מאוד שנצליח במשימתנו כלפי העולם.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 19.10.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest