דף הבית / אקטואליה / נטפליקס נגד ישראל

נטפליקס נגד ישראל

שאלה: נטפליקס השיקה לאחרונה מדור חדש "סיפורים פלסטינים", 32 סרטים שמספרים את הנרטיב הפלסטיני. כמובן שאף סרטון לא עוסק או מזכיר את התוקפנות הפלסטינית כלפי יהודים, ולא מראה את קורבנות הטרור בישראל. הסיפורים יוצרים תודעה שגורמת נזק תדמיתי גדול מאוד לישראל. נראה שההפצה האנטישמית, או האנטי-ישראלית, עולה מדרגה. מה לדעתך ממדי הנזק שמדור כזה עלול לגרום לישראל?

תשובתי: הטבע, כולל הטבע האנושי וכדור הארץ כולו, הוא מערכת אחת, מנגנון אחד. במנגנון הזה אין מי שיכול לפעול מתוך בחירה חופשית חוץ מעם ישראל. אם מסתכלים באובייקטיביות, מזווית בלתי תלויה, מבינים שאף אחד לא מסובב את נטפליקס לאיזה כיוון, אלא רק אנחנו, עם ישראל. רק אנחנו יכולים לגרום שינויים לטובה או חלילה לרעה בהיסטוריה בכל העולם. לכן, נשב בסלון על הספה ונסתכל על מה שאנו גורמים, כי הכדור נמצא בידינו. ב-BDS ובכל הארגונים האלו יש הרבה יהודים. היהודים בדרך כלל הם השונאים העיקריים של עם ישראל ומדינת ישראל. כאשר שוחחתי עם יהודים שחברים בארגון ה-BDS הם אמרו זאת בפה גלוי.

שאלה: מה המניע של יהודי לרצות לראות את העם שלו סובל או מושמד?

תשובתי: בתת-ההכרה שלהם הם מרגישים וחושבים שכך הם בצד היותר חזק וצודק, או שהם רוצים להגן על עצמם. כי אם אדם לא שייך לישראל, לישר-אל, אז הוא בצד השני, וככל שהוא נוטה יותר לצד השני, כך הוא רוצה להצדיק את עצמו יותר. בכל מקום בעולם רואים שהאנטישמים הם ישראלים, ואם הם לא ישראלים אז הם יהודים. אבל זה לא חשוב, מה שחשוב זה הזלזול שלנו בחינוך נכון ובכלל בעתיד שלנו.

שאלה: במצב המתוקן, היהודים שונאי ישראל הם דווקא אלה שיתרמו יותר לעם היהודי?

תשובתי: כן, כמו שכתוב "כל הגדול מחברו יצרו גדול ממנו", הם יהפכו לאנשים הנכונים.

שאלה: האם כשנפגשת עם תומכי BDS, יכולת לשנות את דעתם?

תשובתי: לא, זה בלתי אפשרי.

שאלה: איך נוביל לשינוי דעת הקהל של אנשים שתומכים ב-BDS?

תשובתי: עלינו לדאוג לחינוך, הישראלים, היהודים שנמצאים בארץ ישראל, עלינו לדאוג להסתכלות שלנו על העולם. אם נשתדל להגיע אליהם ולשנות אותם במקצת, נשנה את העולם.

 

מתוך ישיבת כתבים, 21.10.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest