דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / נותרו עוד 48 שעות עד סוף העולם…

נותרו עוד 48 שעות עד סוף העולם…

שאלה: נניח שבעוד 48 שעות אסטרואיד עומד לפגוע בפלנטה שלנו ולהרוס אותה באופן מוחלט. כיצד ניתן להחיש את התיקון תוך 48 השעות שנותרו עד השמדת כדור הארץ?

תשובתי: אם בני האדם בכדור הארץ היו מרגישים שתוך 48 שעות יגיע סוף העולם, היה תוקף אותם רצון כה חזק למצוא את ההצלה, שייתכן שהם היו שומעים שהכול תלוי ברצון! אם עכשיו, למען ההצלה, נכוון את הרצון הגדול שלנו לחיבור כל בני האדם בכדור הארץ ונרצה שהכוח העליון יתקן את החיבור שלנו, זה יקרה מייד. זהו חוק הטבע: אם הרצון מזמין את האור, האור פועל והתיקון מתבצע מייד.

כשהאור פועל על הרצון המשותף להתחבר, אנחנו מייד מרגישים את העולם העליון באותו הרצון המשותף. ואם כולנו מחוברים יחד, בהרגשת העולם העליון, אנחנו מפסיקים להרגיש את העולם שלנו, את המציאות שלנו, את כדור הארץ. ואז… שהכול יתפוצץ! אך לא יהיה כבר מה שיתפוצץ. הרי ההתפוצצויות הם הכוחות שאיננו מסוגלים לתקן!

אם נתחבר יחד, קודם כל, העולם שלנו לא יתפוצץ. לא יהיה את הכוח ההורס. הרי בזכות ההתחברות בינינו אנחנו מבטלים את כוח הרע בכל דרגה: בדרגות הדומם, הצומח, החי והמדבר. יתר על כן, אם זה יהיה הרצון המשותף של כל האנושות (מפני שמדובר בהצלה של כולם), נגיע למצב שבו העולם שלנו ייעלם מהרגשתנו ונתקיים רק בהרגשת הדבקות, ללא הצורה החומרית שעכשיו מצטיירת לנו בתוך הרצון שלנו. הרצון שלנו יצייר לנו רק את צורות ההשפעה.

שאלה: ואם האנשים יגידו: "נשארו לנו 48 שעות, בואו נעשה חיים"?

תשובתי: זה אינו מציאותי. אם אתה יודע שבעוד 48 שעות יגיע הסוף, אינך מסוגל לחיות ב-48 השעות הנותרות הללו. הידיעה הזאת מוחקת לך את כל הדקות הנותרות, אם באמת אינך מסוגל לשנות את הסוף או למנוע אותו. תאר לעצמך שאתה מידרדר לתהום, ללא דרך חזרה, אך ברגע שהתהום נפער בפניך, המכונית שלך הופכת למטוס… אך אם אין לך פיתרון שיאפשר לך להתעלות לדרגה עליונה יותר, מעל האסון, אתה כבר מת.

שאלה: כיצד להשיג הרגשה של נחיצות כזאת לחיבור?

תשובתי: נצטרך להשיג אותה בעצמנו או שהטבע יחייב אותנו על ידי התפתחויות מהסוג הזה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 15.02.2011

ידיעות קודמות בנושא:
לשבת מחדש על ספסל הלימודים
מכאוס להרמוניה
סוף העולם – 2

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest