דף הבית / נוכחות האדם מזיקה יותר מפצצת אטום!

נוכחות האדם מזיקה יותר מפצצת אטום!

הערה: לפני 33 שנים התרחש פיצוץ בתחנת הכוח הגרעינית בצ'רנוביל. חלפו למעלה מ – 33 שנים. חיים שם דובים, תאו אמריקאי, זאבים, חתולי בר, חזירי בר, סוסים. באזור זה הופיעו כמה מאות סוגים חדשים של ציפורים. המדענים הציבו שם 42 מצלמות וידאו, הם צופים ופשוט נדהמים ממה שמתרחש שם.

תשובתי: ממה הם נדהמים? מכך שההתערבות של האדם גרועה יותר מפצצת אטום.

הערה: ביולוג ספרדי גרמן אוריסאולה כותב: "נוכחות האדם והתוצאות של הפעלתנות שלו משפיעים על הטבע הפראי השפעה שלילית הרבה יותר מאשר אסון גרעיני".

תשובתי: כן. כאשר האדם שהוא האלמנט האגואיסטי היחיד בטבע, עזב את צ'רנוביל, אז בעלי החיים החלו לתמוך בעצמם באיזון שלהם עם העולם הסובב. מה יכול להיות טוב יותר? אם לא נשיג את התיקון שלנו אנחנו לא נתקיים. אבל עם זאת לכל השאר יהיה טוב.

שאלה: כיצד אפשר להשיג כזאת הרמוניה בחברה האנושית? כלומר לקחת ולהתחיל לחיות כאילו שאין בני אדם. האם זה אפשרי?

תשובתי: בדיוק זה מה שמציעה חכמת הקבלה, לחיות כך שאחרים לא מפריעים לך, אלא להיפך, עוזרים, ואז אתה מרגיש שיש לך ביניהם הרבה מקום! אתה נמצא בתוך קהל רב, מיליון בני אדם סביבך, ולך נדמה שהכול חופשי, אף אחד לא "מועך" אותך, אין צעקות שמפריעות, אין השפעות, שום דבר. הכול רגוע וטוב, כאילו שאתה נמצא בשדה.

שאלה: לזה אתה קורא "עולם עם אדם ללא אדם "?

תשובתי: כן. אנחנו יכולים ליצור עולם כזה, למרות שהכמות שלנו גדולה מאוד. העיקר, לא להתערב בטבע, על כך כל זה מדבר. אל תתערב, אל תיכנס לתוך הטבע. תלמד אותו ותשתדל להשיג עימו אינטגרליות. כאשר תשיג איחוד עם הטבע, תראה כיצד למעשה הכול פשוט נפלא. למה אנחנו צריכים ללמוד על כך מפיצוץ גרעיני?

תראו, מה הטבע מלמד אותנו! הגענו ממש עד הסוף. וכאשר הכור התפוצץ, אז ראינו שהטבע נפטר  מאיתנו, נשאר עם עצמו ויוצר תנאים נפלאים להתפתחות כל הצומח והחי.

שאלה: למרות שרמת הקרינה הרדיואקטיבית שם גבוהה?

תשובתי: זה לא חשוב. כל זה קשור רק למצב של האדם. אם הוא אגואיסט, אז הוא סופג את זה לתוכו. ואם הוא לא אגואיסט, אלא משפיע אז שום דבר לא מזיק לו.

במצב האידיאלי אם האדם היה משיג את המצב המוחלט של איזון, הוא יכול היה לחיות בחלל ללא חליפת חלל, הוא יכול היה לחיות במים ללא בלוני חמצן. הוא היה מרגיש את הטבע בכל היחסים הטובים של הטבע כלפיו. אני מדבר על זה כאילו על איזו פנטזיה. אבל זו לא פנטזיה.

שאלה: והאדם יכול היה אפילו לחיות בתוך האזור הזה?

תשובתי: באזור הזה ואפילו בתוך הכור. בתוך הכור! כלומר כביכול בניגוד לכל החוקים. רק הודות לכך, שהוא היה באיזון עם הכוח העליון  של הטבע. וכל השאר נמצא תחתיו.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 04.06.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest