דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הכנה / מתכוננים לפגישה עם האור

מתכוננים לפגישה עם האור

laitman_2010-11-09-11_6817.jpg

האור העליון נמצא במנוחה מוחלטת, כלומר, אין לי מה לצפות שהשינויים יגיעו מצידו, אלא צריך לשנות רק את עצמנו, את הכלים שלנו.

אף על פי שנאמר, ש"האורות מנענעים את הכלים", אבל קיים רק אור אחד. הוא מתחלק לחמישה אורות בהתאם לכלי שמתחלק לחמישה חלקים, ולכן מרגיש את האור האחד שכאילו הם חמישה אורות שונים. הכלי משתנה ולכן הוא מרגיש כאילו שהאור מנענע אותו.

ואם הכול תלוי בכלי, סימן שכל ההצלחה נקבעת על ידי ההכנה שלו. לפי איך שהכלי מכין את עצמו: אם הוא יהיה מוכן לפעולה, כלומר לפגישה שלו עם האור, כך זה יהיה! לכן ההכנה קובעת את כל התוצאה של הפעולה.

איננו יודעים איזו פעולה זאת תהיה, אולי זאת תהיה ירידה עוד יותר עמוקה למצרים או אחת ממכות מצרים?! ויכול להיות שזאת תהיה קריעת ים סוף, שגם זו הרפתקה לא כל כך נעימה או בריחה מחיל פרעה, או אפילו קבלת התורה ליד הר סיני. כל המצבים הללו הם לא כל כך נעימים, הם כולם עוברים בדאגה, בפחד, בשנאה, בלחצים. אבל, ההכנה היא שקובעת אם נוכל להתגבר על המצבים הללו.

לכן, עכשיו צריך לחשוב לא על איך יעבור הכנס עצמו, אלא רק כיצד אנחנו צריכים להכין את עצמנו לפעולת החיבור. ואותה המדרגה שתתגלה לנו בתוך החיבור הזה, תראה לנו, היכן אנחנו נמצאים: אולי בינתיים במצרים, אולי כבר ביציאה משם או אפילו מחוץ למצרים!

הכול תלוי רק בהכנת הכלים שלנו, ואילו האור נמצא במנוחה מוחלטת. בהתאם לאיך שנכין את עצמנו כדי להיות מותאמים אליו, זאת ההשפעה שנרגיש, כלומר, נרגיש איך שמקבלים את צורתו.

אתם תראו, שלא מגיעות שום הפרעות בזמן ההכנה, היא תמיד מבורכת ומובילה להתקדמות. בעוד שהפעולה עצמה, היא כבר הפגישה עם האור שיכולה להביא לתוצאות הפוכות לחלוטין בהשוואה לֵמה שציפינו. התוצאה תמיד תהיה טובה, אבל לנו היא יכולה להיראות כמכה! כמו למשל, מכות מצרים שסימלו את שלבי ההתקדמות ללידה הרוחנית. ואנחנו יכולים לעבור אותן ברגע אחד, אחת אחרי השנייה במהלך כנס אחד…

מתוך שיעור על שאלות לכנס בברזיל, 09.04.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ההכנה הפנימית לכנס
היסוד של הסולם הרוחני
מדידת הלבוש של האור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest