דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / מתי האנושות סוף סוף תשמע אותנו?

מתי האנושות סוף סוף תשמע אותנו?

שאלה: ככל הנראה, ללא תמיכה של סמכות מצד השלטונות בשיטת החינוך וההשכלה האינטגרליים, קשה ליישם בצורה יעילה את התוכנית של התפתחות האנושות…

תשובתי: אנחנו חייבים לפתח את השיטה עצמה ולא לחשוב על איך למצוא תמיכה מצד השלטונות. אפשר להפיץ ולפרסם את הרעיונות שלנו בקרב מדענים, פוליטיקאים וכדומה, אבל בכל מקרה אף אחד לא ישמע לכם. אל תחפשו תמיכה אצל אף אחד!

רק באותו הרגע, כאשר השיטה האינטגרלית תהיה מובנת לכם פנימית ומובעת ומנוסחת בצורה נכונה, כלומר כאשר אתם תהפכו להיות מומחים אמיתיים, אז העולם יהיה מוכן לתפוס אותה. אז אתם תראו עם מי אתם צריכים להתאחד לצורך הפצתה, האם אתם זקוקים לשלטונות כדי שיתמכו בכם ויורידו את השיטה מלמעלה. ויכול להיות, שיהיה לכם צורך בהמונים ואף אחד לא יתנגד לזה מפני שמדובר על חיבור ואיחוד.

אבל בראש ובראשונה, אנחנו צריכים לעבוד על עצמנו, על הטעויות שלנו עצמנו ולא להתפרץ קדימה כאילו שכבר יש לכם בידיים שיטה מוכנה ושאנחנו יודעים כיצד לתקן את העולם ולפתור את כל הבעיות. זה לא נכון. עכשיו אנחנו צריכים לפתח את עצמנו ואת השיטה בכזאת צורה, כדי שגם אנחנו וגם השיטה נהפוך להיות אחד שלם. ואז אנחנו נראה שהעולם מוכן לקבל אותה.

עד שאנחנו לא נשיג איחוד בין הקבוצות העיקריות והחזקות, עד שלא נפתח שיטה מדויקת וברורה, שכוללת את האלמנטים של חכמת הקבלה, שמובעים בשפה אנושית מתאימה, עד שלא נחנך מרצים מתאימים ומארגנים של סדנאות ונעבד ונתרגל את השיטה שלנו בכל מיני אירועים עם ההמונים, אין לנו מה לפנות לאיזה פָטְרוֹן או לשייך את עצמנו לאיזו תנועה.

כאשר אנחנו נהיה מוכנים לזה, אז אתם תראו כמה ארגונים בינלאומיים שונים יפנו אלינו. אני חושב, שלשם כך דרושה לנו מינימום עוד שנה של עבודה רצינית עם האוכלוסייה ועם עיבוד במקביל של השיטה שלנו. אנחנו צריכים לנסח אותה בצורה נכונה. אבל כל עוד אנחנו לא מוכנים, אף אדם לא ישמע אותנו, הבורא לא יאפשר זאת.

מתוך שיעור בנושא "קבוצה והפצה", 21.10.2013

ידיעות קודמות בנושא:
התנאי ההכרחי לעבודה עם הקהל הרחב
החיבור כהצלה
למטה ירצו, למעלה יוכלו

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest