דף הבית / אהבה / משפחה / משפחה עבודה ושכל ישר – חלק ד'

משפחה עבודה ושכל ישר – חלק ד'

הרעלת שנאה

כן, איבדנו משהו, שכחנו משהו, איבדנו משהו חשוב. עלינו ללמוד שוב לתת זה לזה חום, להעריך אחד את השני, לאהוב אחד את השני. ויותר מכך, בתקופה הקשה הנוכחית של מגפת הקורונה, אנשים זקוקים לתמיכה פסיכולוגית אמיתית יותר מתמיד: ידע חדש, כישורים חדשים, הכשרה לחיים משותפים טובים ולאינטראקציה עם אחרים. הלימוד בהתחלה הוא תיאורטי, אך בהדרגה הופך שימושי, לבבי ומזרים טוב אמיתי למערכת היחסים שלנו.

לשם כך היו לנו כמה חודשים. עם זאת, כל מה שהממשלה מסוגלת זה לדון בתזמון הסגר. האופוזיציה גם היא מתעלמת מתחום היחסים האנושיים שאיננו יודעים לבנות. ובכלל, מריבות הפוליטיקאים שנשפכות עלינו מהמסכים הן אנטי-תמיכה מוחלטת, אנטי-מנהיגות ורק מוסיפים שמן למדורה. הנבחרים שלנו לא רוצים לנהל דיון רגיל, לא מוכנים לכבד את דעותיהם של אנשים אחרים ובעצם מדגימים לנו את כל מה שלא צריך להיות ביחסים בין אנשים.

"תודה" מיוחדת לתקשורת הישראלית: סחפת אותנו בשלילה, ועשית הכול כדי לערער את שרידי אמון האזרחים במדינה. ולמרות שמטרותיך הן פוליטיות, מכיוון שכולכם משרתים מישהו, ההשלכות של החבלה שלכם נשפכות לחברה כטיפה רעילה של אי-הסכמה ושנאה בכל הרמות, כולל במשפחה.

משפחה עבודה ושכל ישר – חלק ג'
על משפחה עבודה ושכל ישר – חלק ב'
משפחה, עבודה ושכל ישר – חלק א'

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest