דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / משיג את העולם דרך העדשה של הקבוצה

משיג את העולם דרך העדשה של הקבוצה

את כל הכוחות שמגיעים אליי צריך לייחס למקור אחד, כדי שעל ידי זה שאני פועל איתם יחד, אני אוכל לברר את עצמי ואת כל העולם, ואחר כך אתחיל בעצמי לפעול בכיוון ההפוך למקור.

קיימים אני והמקור העליון הזה, ובינינו נמצא כל העולם. אבל את כל העולם הזה ניתן לדחוס עד למימדים של קבוצה אחת, כדי שיהיה יותר ברור איך לעבוד איתו בצורה יעילה יותר. ואז אני לא צריך לברר את היחס שלי כלפי כל העולם, כלפי כל המציאות, אלא בינתיים מספיקה הקבוצה. כל המציאות מתמקדת עבורי עכשיו בקבוצה הזאת כמו דרך עדשה.

אם אני עובד עם עוד תשעה חברים כלפי הבורא כמו עם זכוכית מגדלת, אז אני ממקד בעדשה הזאת את כל העולם, את כל ההסתכלות על הבריאה: ממני לבורא ומהבורא חזרה אליי. כך פועל החוק שלפיו כלל ופרט שווים. ולכן כל הבריאה האין סופית עם המספר האין סופי של "פרצופים" ו"עולמות" מתרכזים בעשר ספירות שנקבעו על ידי, שדרכן אני מתייחס אליה. כל המציאות הכללית מתרכזת עבורי עכשיו בקטע הפרטי הזה שאותו בחרתי.

זוהי עזרה עצומה עבורנו, שהפכה לאפשרית כתוצאה מהשבירה. לפני השבירה לא היו קיימים הכלל והפרט, הם מופיעים רק לאחריה. והודות לכך אנחנו יכולים להשיג תוצאות גדולות מאוד, בזה שדרך הפרט משיגים את הכלל.

מתוך שיעור על עבודה פנימית, 30.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ברחוב משוטטים חלקיקים של הנשמה שלי?
התערבות של "אור ישר" ו"אור חוזר"
אור שמקורב בטלסקופ של הקבוצה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest