דף הבית / כלכלה / כסף / משחק לפי כללים חדשים

משחק לפי כללים חדשים

photo_rav_gh70_288.jpg

היום הבנקאים וגם התעשיינים אומרים, שחסר לנו קשר נכון בינינו. יש לנו תשתיות ותעשיה עשירות, הדפסנו כמות מספיקה של כסף, יש לנו רצון ובעצם יש לנו הכול! דבר אחד חסר לנו היום – שיטה שתאפשר לנו לסדר קשר שיחבר את כל אלה.

הרי הכול הפסיק לעבוד בפתאומיות, למרות שבעולם יש הכול ובשפע: מטוסים, מכוניות, מפעלים, בנקים ומזון. אז למה המערכת איננה פועלת? כי אנחנו לא יכולים לחבר את המרכיבים יחד!

עד עתה יכולנו לעשות זאת, אבל עכשיו כאילו מישהו מבחוץ "לחץ על הכפתור" והקשר הקודם הפסיק לפעול. חייבים קשר חדש. כמו במשחק "מונופול": שינו את כללי המשחק ואנו חייבים לדעת איך פועלים הכללים החדשים, והתוכנית החדשה, שמתגלה היום בצורה של קשר גלובלי.

אם לא נעשה זאת, האנושות כולה תהיה בקרוב במצב של שיתוק! הקיפאון יגדל, עד שהאוויר יצא מהגלגלים וכל המכונה תעצור סופית. כך יהיה עד שנגלה את הקשר הנכון.

משמעות הקשר הנכון היא שאנחנו צריכים להתנהג כמו בחברה גלובלית או ב"כפר קטן", שבו כולם דואגים לכולם. זה אפשרי רק באמצעות אהבת הזולת.

כל עוד לא "נתקין" את התוכנה של "ואהבת לרעך כמוך", לא נוכל להפעיל את המערכת. אנחנו יכולים להלחם אחד בשני, יכולים לעשות כל מה שרוצים, אבל הקשר בינינו נחתך ולא נשאר לנו דבר, חוץ מאשר להתאחד מעל האגו שלנו. רק זה יעזור. זאת הכרת הרע האמיתית, שכל העולם חייב לגלות!

ידיעות קודמות בנושא:
ההבדל בינינו לטבע
סימנים לביאת המשיח

ידיעות נוספות במדור: משבר עולמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest