דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / מריחואנה לפי מרשם  

מריחואנה לפי מרשם  

הערה: שׂר הבריאות יעקב ליצמן יצא בהודעה שבעוד כשישה חודשים יוכלו רופאים בישראל לחתום על מרשם למריחואנה ללא אישור משרד הבריאות. בינתיים רק ל- 36 רופאים יש זכות חתימה, אבל בסיום תהליך החקיקה ניתן יהיה להשיג את המריחואנה בבתי מרקחת רגילים לפי מרשם. אני רוצה להזכיר שברוסיה מעמידים לדין בגין עבירות סמים.

תשובתי: זה עניין של כמה חודשים עד שגם ברוסיה יהיה אותו המצב. כל העולם הולך לקראת זה. לפני כמה שנים כשהחל המאבק בעישון, הזהרתי שעל ידי איסור הסיגריות השלטונות יתחילו להכניס סמים. נתת לאדם חתיכת לחם, כוס מים, סיגריה והוא מרוצה מהחיים. בעיניים כלות הוא יצפה בטלוויזיה בכדורגל ובסדרות שונות. צריך לתת לאדם סיפוק כדי שלא יתמרד, לא ירעיש, לא יתנגד לממשלה ולמדינה, לכן מדינאים שמבינים את הדרישות הקטנות האלה "דואגים" לו, הם זורקים לו נדבות  העיקר שישב בשקט וייתן להם לנווט.

שאלה: האם אתה סבור שסמים מקבלים תוקף חוקי כדי שהאנושות תהיה ממושמעת?

תשובתי: בוודאי, כך זה יימשך עד שהאנושות תצטמצם בהדרגה משבע מיליארד נניח למיליארד. כשאנשים לא מעוניינים להקים משפחות, ואין משמעות לחתונה, אז האנושות תתכווץ תוך דור אחד לפחות פי שניים, תוך שני דורות פי ארבעה, או חמישה, לכן אני חושב שלקראת שנת 2050 יישארו בעולם שני מיליארד בני אדם.

שאלה: והסיבה לכך היא מתן תוקף חוקי לסמים?

תשובתי: לא. הסיבה לכל מה שקורה זה האגו. לאחר שהוא הגיע לקצה גבול צמיחתו, הוא מתחיל לטרוף את עצמו. כמו ילדים במשפחות מאוד עשירות שהכול מותר להם, אז הם משתוללים מבלי לדעת מה לעשות עם עצמם, כך גם האגו. הוא עולה על עצמו והופך למפלצת שטורפת בעצמה את זנבה. אין באגו כבר שום הגיון.

שאלה: כלומר האדם ממלא את עצמו כדי לשקוע בעילפון, האם בשביל זה צריך את הסמים?

תשובתי: בוודאי, אין מה לעשות. המוצא היחיד הוא חינוך האוכלוסייה, על ידי חינוך אנחנו מחדירים לעולם כוח חיובי, אנרגיה שמאזנת את הכוח השלילי, ובין שני הכוחות האלה אנחנו יכולים להתקיים באופן הגיוני, נכון וברור.

יש לנו עבור מה להתקיים, גילוי דרגת ההתפתחות הבאה שלנו, היקום, האין סוף, עולם הנשמות, עולם של שלמות ונצחיות, את כל זה אנחנו רוצים להשיג עכשיו באופן ריאלי, ואם לא משיגים את זה, אז אנחנו פשוט לוקחים סמים, כי טוב יותר להיות  בנירוואנה. מה יש לנו בעולם הזה? אני פוקח את העיניים ומה אני רואה? עולם שאני רוצה להסתגר, לאבד את ההכרה. ראה כמה אנשים נמצאים היום במצב של ניתוק והם נאלצים לקבל תרופות נגד דיכאון? זה קורה אפילו לילדים וחיות מחמד, על אחת כמה וכמה למבוגרים. ובאמת לאדם אין כל טעם להתקיים בעולם הזה, במיוחד כשכבר אין לו שום להיטות לעבודה, לחקר החלל,  להישגים, לגילויים, לכלום. כאשר נאבד את הטעם במין ובאוכל, לא יישאר לנו כלום, רק התנתקות דרך "הלא כלום הכימי".

שאלה: האם אתה בעד חוק הסמים או נגדו?

תשובתי: אני לא בעד ולא נגד, כולם מנוהלים עכשיו על ידי האגו הכללי שלנו, גם מחוקקי החוקים וגם ספקי הסמים. כל האנשים עובדים כפי שהאגו מאלץ אותם, לכן אם לא נחדיר לעולמנו את הכוח החיובי שמאזן את הכוח האגואיסטי, השלילי, אז כמובן שנמות.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 21.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest