דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מריבוי רצונות לתפילה יחידה

מריבוי רצונות לתפילה יחידה

שאלה: איך אפשר להרגיש בצורה נכונה את הנחיצות, את הרצון של 99% מהאנושות, ולמלא אותם בצורה נכונה?

תשובתי: אתם לא צריכים להרגיש את הנחיצות של 99% מההמונים. לכל אחד מהם יש אוסף שלם של רצונות שהם אינם מודעים להם או שמודעים למחצה: אוכל, מין, עושר, כבוד, שליטה, מושכלות. ובתוך ששת הסוגים האלה של המילויים שאותם האדם רוצה ישנם עוד מאות צרכים קטנים.

אם אתם תתחילו לברר איזה רצון בדיוק שולט בכל אדם, אז לא יהיה לזה סוף. הוא כל דקה יאמר משהו אחר: "אני רוצה את זה, ואת זה, ואת זה…". כאשר אתם לוקחים ילד קטן לחנות צעצועים גדולה, אז העיניים שלו מתרוצצות לכל הכיוונים משפע של צעצועים והוא כל פעם תופס משהו אחר. אותו הדבר גם אנחנו.

לכן אין שום טעם לחקור את הרצונות הספציפיים שלהם, הם משותפים לכולם, מה גם, שהם כל הזמן נעים בין טווחים מסוימים, אילו יותר ואילו פחות.

אנחנו צריכים להביא את האנשים לכך, שכל מיני הרצונות שלהם, איזה שיהיו, יסתכמו בהשתוקקות להתאחד ביניהם. אז הם יגלו את אותו הכוח שימלא אותם.

יחד עם זה, זה לא חשוב איזה רצונות יהיו להם! הם לא חייבים להביע אותם, לא חייבים לחלוק אותם איתנו. הם צריכים לממש כאלה פעולות, לעבור כאלה מצבים, שיביאו אותם לחיבור ואיחוד. אז תופיע בהם תחושה, שלא רק שתמלא את הרצונות של כל אחד אלא גם תיצור ביניהם חיבור נוסף. כך הם יבינו איך בדיוק הם יוכלו להתמלא.

בכך שהם ימשיכו להשתתף בפעולות האלה, הם יתחילו לראות שכוח האיחוד שאותו הם מוצאים בקולקטיב יכול לפתור את כל הבעיות הגשמיות שלהם: בריאות, פיננסים, שמירת המשפחה, חינוך ילדים, וכולי. כמה שזה ייראה מוזר, אבל אותו הכוח החיובי שנוצר בזמן חיבור בין אגואיסטים, מסוגל לרפא ממש את כל הפצעים האישיים והמשותפים, אם אנשים מתעלים מעל לאגו שלהם ומתחברים ביניהם.

לכן זה לא משנה אצל מי יש אילו בעיות ספציפיות. אנחנו אף פעם לא נוברים בתוך בני האדם. תנסו לערוך משאל ברחוב, שאנשים ימנו עשרה רצונות שהכי חשובים להם ואתם תראו שהם כולם מדברים על אותו הדבר: על ילדים, על בריאות, על משפחה, על עבודה, על בעיות כספיות… אצל כולם אותו הדבר.

אפשר לפתור כל בעיה, בכך שמתיישבים במעגל, דנים עליה ביניהם, ועם זה מושכים את האור הפנימי כדי שהוא יעזור לכם. זו נקראת "תפילת רבים".

מתוך שיחה עם הקבוצות, 24.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
איחוד חם
הרמוניה ב"שביל הזהב"
צרכים שונים, פיתרון אחד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest