דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מקלט בטווח ההשפעה

מקלט בטווח ההשפעה

laitman_2009-05-28_8354_70.jpg

כל מה שהמקובלים מספרים לנו עליו, התרחש בתחושות וברגשות שלהם, אך גם בתוכי, בתוך החומר שלי, זה גם מתרחש כאן ועכשיו רק שאינני מרגיש זאת! אני צריך לקבל את התכונות של התהליכים שאותם אני רוצה להרגיש, אז אני ארגיש אותם.

כל הפעולות, המתוארות בתלמוד עשר הספירות מתרחשות בתוכנו, מספר אין סופי של פעולות כל שנייה, אך איננו מרגישים אותן משום שאנחנו נמצאים "לא בהכרה" (רוחנית). גם בעולם הגשמי זה אותו הדבר, ברגע זה עוברים דרכי אלפי גלים שונים, גלים מכל המכשירים שנמצאים בעיר הגדולה הזאת עוברים עכשיו דרכי! מיליוני שיחות טלפון וכל ערוצי הטלוויזיה והרדיו!

בעזרת מכשירים מסוימים אנחנו יכולים לקלוט את הגלים האלה, ובאותה המידה בדיוק אנחנו קיימים כעת בטבע הרוחני, היכן שמתרחשות הפעולות המתוארות על ידי המקובלים, ועלינו ללמוד לזהות אותן. עלינו להפוך להיות רגישים להשפעה: מה זאת השפעה, למי להשפיע ובשביל מה, איזה שׂכר נקבל עבור זה, האם כדאי לי או לא כדאי לי לבצע פעולת השפעה? אם אתחיל לברר זאת, אני אפתח בתוכי חוש שקולט את תכונת ההשפעה, ואז אני פתאום אתחיל לשמוע גלי השפעה, כמו גלי רדיו.

בתוכי נוצר מקלט, הקולט כל מיני סוגים של גלי השפעה המכונים אורות, ודרך הגלים אתחיל לגלות מקורות שמהם הם מגיעים וגם לאן, למי, לאיזו מטרה, לשם מה הם מגיעים? והעיקר, מה זו התחנה המשדרת הזאת, המייצרת את כל הגלים האלה, הבורא!

אך כל זה רק בתנאי שאני אבנה בתוכי את המקלט שלהם, המגיב לתכונות אלה. כי לפי חוק השתוות הצורה, חוק התהודה (רזוננס), כדי לתפוס את הגלים האלה הנוצרים מבחוץ, עליי ליצור את אותו התדר בתוכי. בגלים החיצוניים והפנימיים האלה יש מרכיב מיוחד, "הגל הנושא". אך בגל החיצוני ישנו עוד תדר אחד נוסף שמתלבש על העיקרי, והוא נושא עבורי מידע.

אני צריך במקלט (הנשמה) שלי ליצור גל של אותה תדירות (למשל MHz93), ואז אקלוט אות (סיגנל) חיצוני (את הבורא), אבדיל את האות המועיל, המולבש על הגל (הקול, השיר או הפנייה של הבורא).

 heb_o_rav_bs-akdama-panim-meirot_2010-07-08_lesson_bb_pic07.jpg

המקלט הרוחני עובד על פי אותו העיקרון כמו המקלט הגשמי, הרי בי הטבע הוא אותו הטבע! דרוש לנו בסיס משותף עם הבורא, זה הגל (MHz93) כוח (כוונה) ההשפעה, ועליו מולבש האות (סיגנל) קטן לשם הקליטה והקבלה שלך, אשר נכנס לתוכך ואתה קולט אותו. כאשר אתה משתווה עם הגל שמגיע בתכונת ההשפעה שלו, הוא מעביר לך מהבורא תוספת קטנה לקבלה, הארת חכמה, מילוי.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לספר פנים מאירות ומסבירות", 08.07.2010

ראה מאמרים קודמים בנושא:
הגל הנושא
כיצד להשיג את הלא קיים בטבע?
תחנת הרדיו של הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest