דף הבית / מקושרים במיליארדי כוחות

מקושרים במיליארדי כוחות

שאלה: האם בעולם החדש, בעידן שלאחר נגיף הקורונה, כל אדם ירגיש את כל שמונת מיליארדי בני אדם ובנוסף גם את הטבע הדומם, הצומח והחי ואת התלות שלו בהם?

תשובתי: לא רק את התלות, אלא גם את השפעתו עליהם. כמו שנאמר: טובתו של אדם אחד תלויה בטובתם של כל בני האדם, ולהיפך, טובתם של כל בני האדם תלויה בכל אחד.

שאלה: וזה יהיה מובן לכל אדם?

תשובתי: לא רק מובן, זה ייראה, מפני שאנחנו נגלה את  מערכת שיתוף הפעולה ההדדית. אנחנו מקושרים בינינו בכוחות בלתי נראים, שלא מורגשים על ידינו. חכמת הקבלה אומרת, שעלינו לגלות את הכוחות של שיתוף פעולה הדדיים האלה ולהתחיל לחקור את עצמנו, את העולם הסובב, כדי להגיע לקשר מלא בינינו בדרגה נפשית, פסיכולוגית ורגשית.

עלינו להפוך להיות מערכת אחת יחידה, עד כדי כך שכל אחד שמרגיש בתוכו רצון, כוונה, או מחשבה, היה מרגיש עד כמה הוא יכול לשנות בזה את כל המערכת, מפני שהוא מהווה חלק חזק, אנרגטי, אינדיבידואלי ומפותח שלה.

שאלה: והאדם לא צריך להאמין בזה, מפני שהוא ירגיש את כל זה?

תשובתי: בוודאי! כפי שאני רואה עכשיו לפניי כל מיני מנגנונים קטנים שונים, באופן זהה אני אגלה שאני חלק של מנגנון אחד עצום: כיצד כולם מחוברים איתי על ידי מיליארדי כוחות ומשפיעים עליי, וכך גם אני בו-זמנית משפיע עליהם על ידי מיליארדי תכונות שלי.

שאלה: בחכמת הקבלה ישנם מושגים כגון השגה ואמונה. אפילו שזה נראה לי הגיוני, למה אני צריך להאמין בזה, אני הרי לא מרגיש את זה?

תשובתי: לא צריך להאמין! צריך פשוט לחקור את זה ולהתחיל ליישם לפי מידת הגילוי שלנו.

מתוך תוכנית טלוויזיה "העידן שלאחר נגיף הקורונה", 02.04.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest