דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מקבל את הסטנדרט של העליון

מקבל את הסטנדרט של העליון

Laitman_2013-03-08_9024_w.jpg

הבירור של אמת ושקר, זו עבודה במוח, ולזה צריכים לעבוד בבחינת "אמונה", זאת אומרת, שיאמין ב"אמונת חכמים". כי העובד אינו יכול לברר לעצמו את העניין של אמת ושקר. אנחנו חייבים לשכנע את עצמנו לקבל את הסטנדרט הגבוה הזה, שהשפעה זאת אמת. אנחנו בעצמנו אף פעם לא נהיה מסוגלים לדעת את זה.

אנחנו נמצאים במדרגה תחתונה וקשורים עם החלק העליון שלנו ("גלגלתא ועיניים") למדרגה העליונה דרך החלק התחתון שלה (אח"פ). יוצא, שאנחנו יכולים למשוך לעצמנו את האור רק דרך האח"פ של העליון. אי אפשר לדעת מהי הדרגה העליונה, עד שלא עולים אליה.

ובהתחלה, אנחנו בכלל נמצאים במדרגה עוד יותר נמוכה, לגמרי מתחת לעליון, זה המצב הראשון שלי. אחר כך אנחנו עולים למצב שני וכבר מתלבשים על האח"פ של העליון. אבל אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת, מה זה האמת ומה זה המתוק שבעליון. אנחנו תמיד צריכים לחפש איך למצוא ולרכוש אבחנות והרגשות חדשות, כדי לעלות למדרגה הבאה.

יוצא, שאין לי ברירה אחרת, אלא רק לקבל את זה ב"אמונת חכמים", באמונה בעליון, שנמצא מעליי. כלפיי הוא נחשב לחכם, כי יש בו חכמה שלי אין אותה. אני צריך להצטייד רק בחסדים ואז אני אוכל לקבל מהעליון את התנאים, את העצות שלו.

מתוך שיעור על מאמרים מספר "שמעתי", 30.07.2013

ידיעות קודמות בנושא:
איפוס של המוח לאמת – שקר
שלושה ימים של מבחן לנאמנות
כך אנחנו עולים…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest