דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / המנהיגים של המאה החדשה

המנהיגים של המאה החדשה

שאלה: מנהיג כריזמטי תמיד נותן כיוון והתפעלות לבני אדם. ככלל, הוא מספיק סמכותי, ובמקרים אחדים, אפילו אכזרי. האם במאה ה- 21 תישאר הנטייה לקיומם של מנהיגים או שהתכונות שלהם משתנות עקב האבולוציה של האנושות?

תשובתי: המנהיגים ישתמשו בכל התכונות האנושיות והעל-אנושיות, הנחוצות להם בהתאם לתפיסה החדשה שלקראתה אנחנו הולכים. אבל הם צריכים להפוך להיות אחרים. הם יהיו מחנכים, מפני שצריך לחנך את האנושות מחדש, וזוהי הבעיה הגדולה ביותר של זמנינו. מפני שיהיה צורך לארגן המוני מובטלים, להכניס אותם לתוך אוניברסיטאות עממיות, בתי ספר, לספק להם תוכניות טלוויזיה, מלגות, וכדומה.

החיים האנושיים יהיו כפופים למשטר קפדני. הצורך התודעתי שיתעורר באנשים, יביא אותם לכך, שהם כל החיים שלהם יעסקו רק בשכלול עצמי: חברתי, מדיני, עולמי, וכל אחד יצטרך לתרום את חלקו.

לכל אחד יהיו חובות משלו, וכל אחד, בכך שמשנה את האגו שלו לשיתוף עם כולם בחברה הכללית, העולמית האינטגרלית, יהיה חייב להשיג הרגשה של קיום אחר, "חוץ גופי", כאשר אני לא חי בדאגה לגוף הבהמי שלי, אלא אעסוק בחלק ה"אדם שבי".

לשם כך דרושים מנהיגים גדולים ורציניים מאוד, מחנכים, שמבינים את הפסיכולוגיה של בני האדם, ושבמנהיגות שלהם הם מכוונים דווקא כדי להעלות את האנשים לרמה חדשה.

מתוך התוכנית "דרך הזמן", 18.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
בשביל מה איש עסקים צריך כסף?
במקום שטרות של דולרים
שלא יסולא בפז

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest