ממשלה עם לב אחד

שאלה: איך צריכה להיות הנהגת המדינה, שקיימת לפי החוק "ואהבת לרעך כמוך"?

תשובתי: כל הממשלה צריכה להיות "כאיש אחד בלב אחד", כדי שכולם יתחברו בכוונה אחת, בהבנה אחת.

שאלה: איך יכולה להיות דעה אחת, אם כולנו שונים?

תשובתי: אנחנו כולנו נישאר שונים, אבל נראה את האמת, וכלפי האמת הזאת אין לנו שאלות. אנחנו לא נהיה רחוקים זה מזה. גם אני וגם אתה וגם הוא נראה את אותו הדבר, לכן אנחנו רק נשלים זה את זה, כדי לעבוד למען אותה המטרה.

אנחנו משיגים גילוי של הכוח העליון, של התוכנית הכללית של הטבע, את הדרכים שאותן חייבים לעבור, את כוחות הטבע שעוזרים לנו בזה. אנחנו רואים את האמת, ולכן אין לנו שום בעיות להגיע להסכמה בינינו, למרות כל ההבדלים שלנו.

כולנו שונים, אבל זה לא מפריע לנו, אלא להיפך, זה עוזר. כי כל אחד, בהסתכלו מזווית הראייה שלו, תומך בביצוע של אותה התוכנית. אנחנו כולנו משלימים זה את זה, אפילו אלה שלא נכנסים לממשלה.

שאלה: ומה היא התוכנית האחת הזאת?

תשובתי: זוהי תוכנית עלייה של כל האנושות לדרגה עליונה. לשם כך אנחנו צריכים להבין, למה אנחנו קיימים ובשביל מה. כל הקיום הגשמי שלנו דרוש כדי לגלות בחיבור בינינו את הכוח העליון, הנצחי, השלם, את החיים המאושרים לעצמנו, לילדים ולנכדים שלנו, חיים ללא שום הגבלות.

שאלה: ממה פתאום החיים שלנו ייהפכו למאושרים?

תשובתי: מזה, שאחד ישלים את השני. אנחנו כבר לא נתקיים במערכת שבורה, שבה אין שום הרמוניה בין אחד לשני, אלא רק חיכוכים. להיפך, אנחנו נימצֵא בהרמוניה שלמה, בזה שמשלימים הדדית זה את זה, ולכן בתוכנו תתגלה מערכת עבודה חדשה שלא הייתה ידועה לנו עד עתה.

תתארו לעצמכם, שהייתה לנו מכונית שבורה שכל הזמן רעדה וכבתה, נתקעה במקום. ופתאום במקומה אנחנו מקבלים רולס-רוייס מפואר, מושיבים בתוכו את כל המשפחה שלנו, את כל העָם, ומסיעים לקראת המטרה, עם רוח קלילה. כל העולם יתחיל לחיות חיים אחרים לגמרי.

וכל זה הודות לכך שאנחנו נפעל בהתאם לחוק הטבע שהתגלה, חוק של התפתחות נכונה.

שאלה: אז מה הוא החוק הזה?

תשובתי: החוק הוא, שכולם צריכים להיות חלקים של המערכת האינטגרלית ולהשלים זה את זה על ידי העבודה ההדדית שלנו בכזאת צורה שמתאימה לכוח העליון. אז הכוח העליון יתגלה בתוך המנוע שלנו, בתוך החברה, וכל האנושות תתחבר ותתמזג עם הכוח העליון, שיצר אותנו והביא לדרגת נצחיות.

שאלה: לְמה מתכוונים במושג הכוח העליון?

תשובתי: הכוח העליון, זה כוח החיים, הכוח העיקרי של הטבע, כוח השפעה ואהבה.

מתוך התוכנית "חיים חדשים", שיחה מס' 481, 23.12.2014

ידיעות קודמות בנושא:
על בחירות והתועלת העצומה של איחוד
בחירות: מצביעים לכולם
הזכות לבחור, חלק ב'

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest