דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ממבָצע לעוזר מנכ"ל

ממבָצע לעוזר מנכ"ל

שאלה: מה זה נקרא, להשתתף בעצמי בהתפתחות שלי, דבר שלא היה קודם לכן?

תשובתי: מקודם אתה היית קופסה שהייתה מנוהלת על ידי פקודות שהיו מגיעות מהרשת. בתוכך היו רק מנגנונים שעל ידם הפעילו אותך על ידי הפקודות הללו.

אבל עכשיו אתה צריך להעביר לתוכך את אותו החלק של המחשב העיקרי שנמצא למעלה ושולח לך פקודות יחד עם התוכנה שפועלת בתוכו. זה נקרא "חלק אלוקה ממעל".

שאלה: למה אתה קורא לי "קופסה", אני הרי חי ולומד?

תשובתי: מפני שאתה, זה רצון לקבל שנפעל רק על ידי תועלת עצמית, כלומר מנוהל מלמעלה.

אבל עכשיו אתה מקבל חלק מהמחשב שמנהל אותך, יחד עם התוכנה. אתה צריך לדעת את המטרה הסופית של הבריאה ואת מצבך האמיתי. אתה צריך לדעת איך להתקדם לכיוון המחויב.

אתה צריך לבדוק את עצמך, להבין ולראות שאתה רצון לקבל, לכן אתה לא יכול להתקדם למטרת הבריאה כאל רצויה. מופיע בתוכך עימות בין מה שאתה רוצה לבין מה שצריך. זה ימשוך אותך לכאלה צרות ומלחמות שעל ידן אתה תתחיל לשנות בהדרגה את הדעה שלך על המטרה.

אתה לא רוצה את המטרה הזאת, הכול, רק לא זה: להשפיע, לתת במתנה. אבל מה לעשות? אתה מקבל מכה אחר מכה, בורח, בורח, עד שכבר אין לאן לברוח ואיפה להסתתר, ואז אתה מתחיל להסכים שאין לך ברירה וצריך להסכים. ועל ידי ההסכמה אתה ניגש ללימוד הדברים האלה: עד לרגע זה בכפייה, והלאה, לפי רצונך.

רואים את זה לפי ד' בחינות דאור ישר, איך ממשפיע נעשה מקבל, ומקבל תחת לחץ יכול להידמות למשפיע. אבל זוהי דרך ארוכה מאוד, לזה נדרשו 400 שנה, אותן ד' בחינות דאור ישר, אבל רק בצורה הפוכה. זוהי דרך מאוד לא רצויה.

לכן, אנחנו צריכים התפתחות מקדימה במשך מיליארדי שנים. ועכשיו על ידי חכמת הקבלה ומדריך שנשלח אליך אתה מתחיל לראות איך לבצע פעולות כדי שהן תהיינה רצויות לאגו שלך, שמתהפכות בהדרגה למנגנון שפועל בצורה הפוכה.

ואת כל זה צריך לבצע בהדרגה, לא מפני שאתה בעצמך מקבל תועלת, אלא מפני שזה טוב לזולת, כולל הכוח העליון.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם, 25.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
לראות את הנולד
מחזה שהופך לחיים
ללמוד לראות בעיניים עצומות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest