דף הבית / משבר עולמי / תפקיד ישראל / מלחמות: ארציות או רוחניות?

מלחמות: ארציות או רוחניות?

שאלה: לְמה יכולה להביא השכנות האיסלמית של ישראל?

תשובתי: העניין הוא שעוד אצל הנביאים מצוין שבסוף העולם, כשהאנושות תצטרך לעלות לדרגה הבאה, למימד הבא, המנוע של התהליך הזה יהיו הערבים. זה יתגלה בסוף ההיסטוריה ויתחילו מלחמות גדולות על פני האדמה, באוויר ובים.

למרבה הצער, מאחר וכל האנושות ועם ישראל נושאים אגו גדול, אז הקשר ביניהם יכול להיות רק אגואיסטי. וזה מסמל מלחמה, אין באגו קשר אחר. לכן קשר הדדי בין העמים, שצריך להתגלות לפני התיקון שלהם, ימומש תוך כדי תהליך של כמה מלחמות. אלה יכולות להיות מלחמות פיזיות ויכולות להיות מלחמות רוחניות. בדרגה הרוחנית הן מתרחשות הרבה יותר מהר, ללא דם, ללא הרס ושיקום. אבל לשם כך חייבת להיות הנהגה של התהליך הזה, אותה עם ישראל צריך לקחת על עצמו.

אם נוכל להתחבר בינינו, ובחיבור ובאיחוד להעמיד את עצמנו נגד כל העולם, כך שנראה לו דוגמה, אז יהיו מלחמות בין כוחות האור והחושך בדרגה אידיאולוגית, בצורת הסברים, דיונים, אבל לא בצורה של מלחמה פיזית. במקרה ההפוך, זה יהיה תהליך ממושך ומאוד מייסר. אבל כאן נוצרת בעיה, כיצד להשיג זאת? העניין הוא לא בנציגים של הנצרות או האיסלאם, אלא רק בעם ישראל, עד כמה הוא יוכל להתאחד, להראות את עצמו כאחד יחיד שלם וכך להראות לעולם דוגמה של איחוד. וכאשר הוא יכריז על כך, אז כל העימותים ישככו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "הדור האחרון" מס' 12, 23.6.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest