דף הבית / המשבר ופתרונו / מלחמה תעכב את התפתחות האנושות

מלחמה תעכב את התפתחות האנושות

שאלה: האם מקובל צריך למנוע מלחמה? או להיפך, האם עליו לעשות מאמצים להביא למלחמה כמה שיותר מהר כדי לפתור את בעיות העולם?

תשובתי: יציאה למלחמה אינה פתרון לבעיה, היא גילוי הרע שקיים בנו, אלא שאנחנו יכולים לגלות את הרע בצורה הפוכה לגמרי, דרך ההשתוקקות לטוב, ואז בניגוד לרע שיתגלה, נתעלה מעליו ונתחבר בינינו. כך עלינו לנהוג. לחכות למלחמה או ללכת לקראתה במודע, זו שיטה שגויה לחלוטין, היא תביא לעיכוב בהתפתחות האנושות ולתוצאות איומות שלא ניתן לחזות מראש.

לאחר מלחמות עולם שלישית או רביעית שעלולות להתרחש כדברי המקובלים, צפוי שיישארו כמה מיליונים בודדים של בני אדם, ויתכן שאף פחות. הם ימשיכו את התפתחות האנושות אך ללא התפתחות טכנולוגית ומדעית,  קבוצות אלה בדומה לקדמונים פשוט יתקיימו ויעסקו באיחוד ביניהם.

מצד אחד יהיה בהם רצון אגואיסטי עצום "לקרוע" את הקשרים ביניהם ולפעול כל אחד למען עצמו, ומצד שני הייסורים הנוראיים שהם יחוו וכל המראות שנותרו סביבם כתוצאה מהמלחמה, תוצאות הציביליזציה שלנו, ייאלצו אותם לשתף פעולה באופן הדדי בצורה נכונה ולהגיע לקשר הנכון ביניהם.

בעזרת לימוד חכמת הקבלה אנו מושכים את האור העליון, אנרגיה מיוחדת, תכונה מיוחדת, הכוח שמנהל את החיים בטבע, והכוח הזה עוזר לנו להבין איך אנחנו יכולים במודע לפעול במשותף. אני מספר לכם מתוך ידיעה שזה ביכולתנו.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 10.7.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest