דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מי קובע את גורל העולם?

מי קובע את גורל העולם?

שאלה: תמיד בימי הפריחה של המדינות, גם ליהודים היה טוב יותר, חופשי יותר, לא אהבו אותם אבל גם לא שנאו, כמו לאחר מלחמת העולם השנייה. ואחר כך העולם החל להתדרדר למשבר כללי. למה, ככל שיותר גרוע לעולם, כך יותר גרוע ליהודים?

תשובתי: יהודים, זו הקבוצה (הכוח) היחידה בעולם שיכולה להשפיע על העולם, על מצבו. מפני שמצד אחד הם קשורים לבורא, ומצד שני, הם קשורים עם אומות העולם, כלומר נמצאים בין האנושות כולה והבורא. ובהתנהגות שלהם תלוי האם יגיע האור העליון, כוח החיוּת, דרכם לאומות העולם.

היהודים, הם חלק המעבר, ומכאן נובעת המילה "יהודי". מכל האנושות, רק לעָם הזה יש חופש להשפיע על הדרך שבה העולם מתקדם, בדרך ייסורים או בדרך של אושר, אל המטרה הסופית שלו, השגת השתוות ודבקות עם הבורא.

איך העולם יכול להתייחס ליהודים, אם הם הופכים את העולם לכל כך אכזר? ואומות העולם מאשימים בצדק את היהודים בכך, שהיהודים, על ידי חוסר המעש שלהם, מזמינים בעולם התגלות של כוחות רעים במקום כוחות של הטוב. אומות העולם אומרים זאת ישירות, שכל הייסורים בעולם הם רק בגלל היהודים. בזה הם מכריזים על התלות שלהם ביהודים, על החולשה שלהם להשפיע בעצמם על גורלם.

איך אתה היית מתייחס לאנשים שבהם תלוי הגורל שלך, ואפילו שלא בכוונה, אלא פשוט על ידי קיומם, הופכים את החיים שלך לאומללים? אנחנו צריכים באופן שורשי לבחון מחדש את היחס שלנו כלפי העולם, הבורא, המשימה שלנו!

"על העם היהודי מוטלת החובה להגשים את הנבואות הישנות שקראו, שדרכו, כל עמי העולם יתברכו, ולשם כך הוא צריך להתחיל בעבודה חדשה". (הנרי פורד, יצרן מכוניות אמריקאי. פרסם והפיץ את "הפרוטוקולים של החכמים הציונים").

ידיעות קודמות בנושא:
מי אנחנו באמת?
חסימת החמצן לעולם
להיות אור לגויים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest