דף הבית / המשבר ופתרונו / מי צריך את ישראל? – העולם זקוק לישראל!

מי צריך את ישראל? – העולם זקוק לישראל!

באמצעי תקשורת רבים פורסם דו"ח של המודיעין האמריקאי, שמשכנע אותנו בכך שישראל צריכה להפסיק להתקיים, משום שהיא משבשת את מדיניות החוץ של ארה"ב, עולה הרבה כסף לארה"ב לקיים את ישראל, אין לה שום סיכוי בעתיד הנראה לעין לקיום בשלום עם שכנותיה, וכן הלאה. הדו"ח משקף את דעתו האישית של אובמה ושל חלק מהפוליטיקאים האמריקאים.

אבל אני כותב בלי לקחת בחשבון את העולם המדומה הזה שקיים רק בדמיון שלנו, אלא מתוך יישום התוכנית של הבריאה הנצחית, כפי שרואים זאת המקובלים מתוך המערכת העליונה שמנהלת את העולם שלנו.

זה דומה לאופן שבו מבוגרים רואים את עולמו של הילד ומבינים את הטעויות והקשיים האפשריים של ההתבגרות שהוא מכין לעצמו. לפני שהעולם שלנו הגיע לקשר גלובלי ואינטגרלי, לחכמת הקבלה היה אסור להביע את דעתה, כדי לא להפריע לעולם שלנו להתפתח עד שהוא יגיע לקשר אינטגרלי.

אבל עכשיו ההתפתחות הזאת נגמרה והתגלתה, ולכן מותר וצריך לספר לעולם על האפשרות של דרך אחרת. וזה משום שאחרי שהוא נהיה אינטגרלי, העולם קיבל הזדמנות להתקדם לא רק על ידי ההתפתחות העיוורת, כאשר הסבל דוחף אותו, אלא גם על ידי מודעות, כאשר הוא נמשך על ידי העתיד.

דווקא על ההתפתחות בדרך הטובה מדברת חכמת הקבלה.

גם לישראל וגם לעם היהודי המקובלים מתייחסים כאל קבוצת מקובלים שבה נשמרו הגנים הרוחניים. בזה הם שונים משאר אומות העולם. לכן, דווקא הם צריכים להתחיל בתיקון העולם. לכן, יש לעורר את היהודים לתיקון העולם. אז הייחודיות שלהם תבוא לידי ביטוי.

ידיעות קודמות בנושא:
Jerusalem Post: "השורש העליון שלנו"
קיסינג'ר ושרות המודיעין של ארה"ב: "בעוד עשר שנים ישראל כבר לא תהיה"
ישועת ישראל היא בייעוד שלה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest