דף הבית / המשבר ופתרונו / מי מנהל את העולם

מי מנהל את העולם

שאלה  מה – Facebook: כיצד אתה מתייחס לארה"ב? רבים אומרים, שמגיע לארה"ב האסונות שקרו שם, וככל שיותר מהר זה ימחה אותה מעל פני האדמה, כך לכולם יהיה טוב יותר.

תשובתי: אני לא מתייחס לאף אחד בשום צורה, מפני שהכול בעולם נובע רק מכוח אחד ויחיד, מהבורא. הוא מנהל הכול, מעלה ומוריד מדינות שונות, עמים, חלקי עולם. הוא שולח הוריקנים ורעידות אדמה. הוא מפוצץ כורים גרעיניים וכולי. כך עובדת ההנהגה העליונה, שרוצה לנער אותנו טוב טוב כדי שנתעורר מעט ונפסיק כל הזמן לשחות ב"טיפשות ובאטימות" שלנו.

לכן אף אחד אינו אשם כאן: לא ארה"ב, לא רוסיה, אף אחד. הבורא מנהל את הכול ואת כולם. כך גם נאמר במקורות הקבליים, ש"לב שרים ומלכים ביד ה'". לכן אין לי שום יחס מיוחד, לא ביקורתי ולא חיובי, לאף מדינה, לאף מערכת, לאף ממשלה.

אני סבור, שכולנו יחד, כמו ילדים קטנים, צריכים לשבת ולהתחיל ללמוד את מערכת ההנהגה העליונה, ואז נבין, עד כמה הידע הזה נחוץ לנו. ובראש ובראשונה צריכים לשבת על ספסל הלימודים אלה שמנהיגים את העולם וללמוד טוב טוב את החכמה הזאת, מפני שהם מעבירים את הפעולות של הבורא לכל השאר. אני מקווה מאוד, שהם ישמעו לעצה הזאת ואז, בהתאם לידיעת ההנהגה העליונה, העולם יוכל להגיע לרגיעה.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 2.10.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest