דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / מי האדם הראוי להיות שופט?

מי האדם הראוי להיות שופט?

שאלה: מה צריך לקבוע את מעמד השופט?

תשובתי: שופט צריך להיות אדם שמושפע רק מהבורא. היום קונים ומוכרים משרות ומשכנעים זה את זה מרגע לרגע ללכת לכיוון כך או כך. כל חברי הכנסת וכל הממשלות ובין הממשלות, מכרים כאלו וכאלו, תמורת כל מיני דברים משפיעים זה על זה. זה זמן של קלקול. עכשיו אנחנו מתחילים להתקרב לזמן של תיקון, וכאן מגיע השלב של הכרת הרע, שבו אנחנו נכיר את הטבע שלנו ועד כמה אנחנו לא מסוגלים לעמוד על דבר אמת, וכדי להיות בזה עלינו לעלות למעלה מהעקרונות שלנו, מהערכים שלנו, לערכים אמיתיים, רוחניים, נצחיים.

שאלה: אבל מה זה נקרא שופט שמושפע מהבורא?

תשובתי: אנחנו מסרנו את עניין המשפט לבני אדם שאין להם שום עקרונות מלמעלה. שופט צריך להיות נציג של הבורא. מי יכול לשפוט? רק הבורא. אבל מפני שאין לנו קשר עימו, אז יש שופטים וכתוב, "שומרים ושופטים תעשה לך בכל שעריך", אנחנו יכולים לעשות זאת, אבל השאלה היא: מי? איך? זה לגמרי לא בצורה שזה צריך להיות. לכן אין לנו מה לדבר על דין צדק שקונים בכסף. אתה רואה אלו פשרות עושים בבתי המשפט, כל מיני "נציגי העם" סוגרים את כל העניינים ביניהם.

שאלה: וכאשר שופטים ישפטו באמת רק לפי השפעת הבורא, איך הם ישפטו? מתוך מה?

תשובתי: לפי המשפט העליון, כלומר המשפט הרוחני. הם יהיו ברמה כזאת גבוהה, שהם ידעו מה צריך לעשות במקרה כזה או כזה, זאת אומרת במקום הבורא, הם ידעו איך להתייחס לכל מקרה ומקרה שלפניהם ויוכלו לומר מה צריך להיות לפי חוקי הטבע העליון, ושכך עלינו להתייחס למקרה הזה וכך להתנהג.  זה יהיה ברור להם מה צריך לעשות לפי האיזון של הטבע, כי השופט בסך הכול פועל כדי לאזן את הטבע.

 

מתוך ישיבת כתבים, 6.7.2021

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest