דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / מי אנחנו ולאן עלינו להגיע?

מי אנחנו ולאן עלינו להגיע?

שאלה: בסקר חדש שנעשה בישראל 90% הצהירו שהם גאים להיות יהודים, מהם 80% גאים גם להיות ישראלים, 66% גאים בצה"ל, 47% גאים בהיי-טק הישראלי, 39% גאים בערבות ההדדית שהתגלתה בשנתיים האחרונות מאז פרוץ הקורונה, האם יש לנו סיבה לגאווה במצבנו?

תשובתי: חייבת להיות גאווה, בלי גאווה לאומית אי אפשר להתקדם. אבל גאווה צריכה להיות גם כפרס וגם כהתחייבות, אנחנו בסך הכול נמצאים באמצע הדרך, עלינו להגיע לערבות ולהראות את הכוח הגדול של הערבות ואת מהות האחדות לכל אומות העולם. יש לנו תפקיד כבד וחשוב מאוד, ואומות העולם מרגישות את זה, ולכן לוחצות ומחייבות אותנו לממש אותו. זה יתבטא בצורות שונות כלפינו, אבל מה שלא יהיה עלינו להביא את כל העולם לנקודה ברורה מאוד, מי אנחנו, ולאן עלינו להגיע, אנחנו חייבים לממש את הייעוד שלנו.

שאלה: זה נשמע שעם ישראל צריך לעבור איזו התבגרות, הבשלה, כדי לקחת אחריות על התפקיד שלו, מה יעזור לנו להבשיל ולהגיד שאנחנו לוקחים את התפקיד בשתי ידיים?
תשובתי: קודם חייבים להבין את המסר, את הייעוד שלנו, את חובתנו, מה עלינו לעשות כדי לממש את זה, ומתוך זה לבנות את העם והמדינה שיהיו מכוונים לתפקיד הזה, כי אין לנו שום דבר לעשות אלא רק להוביל את האנושות לגמר התיקון.

 

מתוך ישיבת כתבים, 3.5.2022

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest