דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מיקוד חדש בעיניים של הקבוצה

מיקוד חדש בעיניים של הקבוצה

כנס צרפת. שיעור מס' 4.

לבד אי אפשר לכוון את עצמי לבורא, מפני שאני בהכרח אצא מתוך האגו שלי. ולכן אני חייב להיות מקושר עם אנשים אחרים. רצוי שאנחנו נהיה עשרה בני אדם.

אם אנחנו מתאחדים יחד כדי למצוא את הבורא, אז אנחנו מתחילים לראות שרק על ידי ניתוק של כל אחד מעצמו והיעלמות בתוך החיבור שלנו אנחנו עוזבים את הראייה הישנה שלנו ומתמקדים בבורא.

זה דומה לתמונות סטריאו שנראות כמו ציור חסר סדר עם המון קווים. אבל אם מסתכלים על התמונה הזאת במבט לא ממוקד, אז מתחילים לראות כל מיני דמויות בעומק התמונה.

כך גם אנחנו צריכים להתנתק מהמבט האגואיסטי שלנו על העולם, שמהטבע אופייני לכל אחד. במבט כזה אנחנו נועלים את עצמנו באופן מלאכותי בעולם מוגבל מאוד, וכדי לצאת ממנו אנחנו צריכים לגלות את החושים שלנו.

זה אפשרי רק על ידי יצירת מיקוד חדש. צריך לראות את העולם לא בעיניים האגואיסטיות שלנו, אלא בעיניים של הקבוצה, ואז יופיע מיקוד חדש בכל הכיוונים. באופן כזה אנחנו ניכנס לא לעולם תלת מימדי, אלא לעולם עם אין סוף מימדים, שבכל כיוון עובר איזה מישור וציר קואורדינאטות. אם אני רוצה להתקדם בצורה נכונה, אז קודם כל אני צריך לפעול דרך הקבוצה. אין מכשיר אחר לביטול המיקוד של הראייה שלי והכוונתה לכיוון הרוחני. רק דרך הקבוצה אני יכול לנסות להרגיש משהו רוחני.

אם אני מרגיש את העולם דרך הקבוצה, זה סימן שהתמקדתי על העולם הרוחני, בדומה למאמצים לראות תמונת סטריאו. העיקר, להבחין שהכול בא מהבורא, כדי ללמד אותי להבין אותו. העולם, זו השפה שלו שבה הוא מדבר איתי.

מישהו צועק עליי ומישהו מתייחס טוב, בכל רגע מתרחשים המון אירועים, ואילו אני צריך להשתדל להבין שבזה הבורא רוצה לומר לי איזו תגובה נדרשת ממני אליו.

כלומר קודם כל אני צריך להבין שזה בא ממנו. אחר כך להחליט איך אני צריך להגיב על המתרחש. התגובה צריכה להיות כזאת, שעל ידי מה שהבורא אמר לי ואני רוצה מבפנים לענות לו, אנחנו נהפוך להיות קרובים בינינו, כלומר אני הבנתי אותו ועשיתי את מה שהוא מצפה ממני.

ואז עם כולם אני אתנהג דווקא בצורה כזאת: עם הילדים, במשפחה, עם אנשים קרובים ורחוקים. הבירור של היחס שלי לבורא: קבלת הודעה ממנו וענייה עליה, זאת נקראת "כוונה". ולאחר מכן כבר יכולה להיות פעולה. בזה אנחנו צריכים לעסוק בכל רגע בחיים שלנו.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס בצרפת, 11.05.2014

ידיעות קודמות בנושא:
חקר המקור של כל המציאות
דרך המלך
כיצד להעביר את תשומת הלב לעבר הבורא?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest