דף הבית / קבלה ומדע / טבע / מין, אהבה, מבחנה וטבע

מין, אהבה, מבחנה וטבע

הערה: פרופסור האנק גרילה מאוניברסיטת סטנדפורד סבור, שבעוד 20-30 שנה אנשים יבואו למעבדה ויבחרו לעצמם ילדים.

התייחסותי: צריך לקבל זאת בברכה, אם יש לאדם מחלה מסוימת הוא יכול להירפא ממנה, כדי לא להעביר אותה לצאצאים שלו. אותו הדבר, ניתן לבדוק את האיכות של אבא ואימא, ולהכניס שינויים הכרחיים. אנחנו יכולים לעשות זאת. כבר יש לנו כאלה "פינצטות", כדי לגדל דור בריא וטוב. האנושות תמיד שאפה לזה.

בעיקרון, אם היו מאפשרים לכל אדם להוליד ילדים בריאים, יפים, חזקים ומוצלחים, הוא היה רוצה בזה. לכן בהחלט אפשרי שאנחנו מתפתחים ומתקדמים לקראת זה.

שאלה: אז מה בכוונה כשאומרים, כדי להרות באהבה?

תשובתי: מה הקשר כאן לאהבה?! בהקשר הזה אנחנו כבהמות. אנחנו רק מבלבלים שני דברים! בין בעלי חיים יש אהבה? הריחו זה את זה והריח לבדו מספיק כדי לגלות האם הם מסוגלים להתרבות. לא מין, אלא התרבות. נניח, אצל חתולים זו תקופת האביב, וביתר הזמן של השנה הם שוכבים בשלווה בשמש. כך אצל בעלי חיים. ואילו אנחנו מבלבלים תענוג עם רבייה. מין, זה תענוג כמו מאוכל טוב. למה עליו להיות קשור להולדת ילדים? בזמנינו אנחנו רואים עד כמה לאחד אין קשר לשני. אנחנו בקושי רוצים להוליד ילד אחד! אז בשביל מה לנו לקיים יחסי מין 50 שנה?

הערה: לאנושות יש הבנה אחרת לגמרי…

תשובתי: לא, אין לה הבנה אחרת. האנושות פשוט לא מבינה היכן היא כבר נמצאת. אין אהבה יחד עם קיום יחסי מין, ושום ילודה כבר אינה תלויה באהבה, ואפילו לא במין.

שאלה: מה זה, לפי דעתך, משפחה מתוקנת?

תשובתי: קשה לי מאוד לתאר משפחה מתוקנת, מפני שבמשפחה כזו על פני כל הבעיות, בראש ובראשונה שולטים יחסים טובים זה כלפי זה. עלינו לשנות את היחס שלנו כלפי בני אדם ועל סמך זה ישתנו כל החיים שלנו. ואז נראה איך לקיים חיי משפחה תקינים. אבל ללא זה, הם בוודאי יהיו נוראיים.

שאלה: ביחסים הדדיים, אידיאליים וטובים במשפחה מתוקנת, מה יהיה היחס להולדת ילדים? נניח, אנחנו זוג שחי לפי החוק של אהבת הזולת…

תשובתי: אני חושב, שאם אנחנו באמת נתייחס זה לזה בנטייה כזאת, אז הטבע בעצמו יתחיל לווסת את האנושות ואת היחסים ההדדיים שלנו. אנחנו לא נחבר בהמיות עם אנושיות, ויהיו לנו השקפות אחרות לגמרי על החיים. היום אנחנו לא יכולים להבין זאת. היום אנחנו נעולים על חיים בהמיים ועל משפחה בהמית, על הצורך להיות יחד, כדי להתקיים, לשרוד, לגדל ילדים. ואילו בחיי משפחה מתוקנת תהיה אווירה שונה לחלוטין. לכן, קשה לי לומר, אבל ללא ספק, יהיו יחסים אחרים לגמרי בין מין, משפחה, אהבה וילודה, יחסים הדדיים אחרים לחלוטין, בהתאם לחוק הטבע. מתוך החוק "ואהבת לרעך כמוך", אנחנו נראה מה בדיוק עדיף לנו.

שאלה: ולא יהיה צורך בגלולות, שום אמצעי מניעה?

תשובתי: לא. הכול יווסת רק על ידי הטבע, עלינו לווסת רק את הקשרים הטובים בינינו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 06.07.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest